Zannaa

Alla inlägg den 1 september 2014

Av Zanna - 1 september 2014 06:51

 

Det är något speciellt med att gå upp tidigt på morgonen, det är lite halvmörkt, tyst och väldigt mysigt.

Vaknade vid halv fem idag så jag har hunit med att dricka kaffe i två omgångar, läst tidningen och sappat lite..

De andra två herrarna i huset sussat fortfarande.

Snart är det dags att sätta fart har lite som ska prickas av nu på morgonen, annars är det inte så mycket plaerat idag.

Sökte ett jobb igår som kände bra, och jag hade de rätta erfarenheterna som de sökte så jag hoppas på att få komma på en intervju i alla fall. Det känns som om man ska vara väldigt nöjd bara att ta sig till intervju nu för tiden, det är tufft på arbetsmarknaden. Jag upplever det så som om många går arbetslösa det är ju ett konstaterande men det är många som har gått väldigt länge.


Så hur många var det som  såg Big brother premiären igår? Jag såg den inte men har redan hunnigt läsa en del av artiklarna som tar upp den. Vet inte om det är att jag har haft för mycket tid att titta på tv de senaste veckorna , men jag har verkligen tröttnat på alla reality serier... Ush Orka!


Ha en bra dag.


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Skapa flashcards