Zannaa

Alla inlägg den 14 november 2014

Av Zanna - 14 november 2014 06:39

Vilken vecka detta har varit, nytt jobb, klockan ställd på morgonen, matlåda , kaffe kopp to goo, och sist men inte minst jag har blivit pendlare. Nu är jag en av dem som tar det jätte tidiga tåget och fördriver tiden med att kanske slumra en stund, kolla Facebook eller varför inte blogga ;)

Jag trivs jätte bra på mitt nya jobb som restuarang lärare, denna vecka är det mycket uppstarts projekt och förberedelser men det kommer att bli kanon bra.

Toffi har fått börja på dagis igen, världens lyckligaste hund lämnade vi i onsdags. Det gör mig glad att veta att han har det bra.

Hmmm vad är mer nytt. Jo jag ska få glasögon både läsglasögon och glasögon att ha när jag kör bil. Känns lite konstigt men det kommer bli bra.

Idag går alla mina tankar till min pappa som bor i himmeln. Grattis pappa på födelsedagen. Glöm aldrig att vi saknar dig och älskar dig av hela våra hjärtan.

Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards