Zannaa

Alla inlägg den 18 december 2014

Av Zanna - 18 december 2014 17:49

Håller på och testar det nya tangentbordet som jag har fått till ipaden från jobbet. Är inte helt överens med det men vi ska nog bli vänner vi med:) Är det någon som använder sig av 

tangentbord?

Denna vecka har verkligen varit händelserik, det största var att jag fick mitt körkort! Som jag har kämpat, gråtith flera gånger även gett upp. Men nu så, klarade teorin igår:) Jag var så nervös att jag inte vågade titta när jag tryckte på rätta knappen, men det blev godkänt!

Körde bil till jobbet idag, vilken känlsa. Samtidigt som det var jätte spännande var det också lite läskigt. Något som jag upplevde idag, folk är inte snälla i trafiken, det tutas och alla tänker bara på sig själva . Hur skulle det vara om man försökte underlätta för varandra i

stället?


Men nog om det. 

Nu är det ledigt fram tills den 7/1, jätte skönt ska det bli och väldigt mysigt också! Det är så mysigt och fint på jul! Det värsta är stressen med alla julklappar, vi ska handla våra dagen innan jul. Jätte kul men vi har helt enkelt inte hunnit än.


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards