Zannaa

Alla inlägg den 30 mars 2015

Av Zanna - 30 mars 2015 07:01

Helt plötsligt så verkar det som om jag har glömt varenda lösenord som jag har, det är bara lite irriterande.

varenda gång som jag måste beställa ett nytt lösen så tänker jag att jag måste skriva upp det nya men det händer aldrig.

Har varit dålig på att uppdatera bloggen på sistone, men kanske ska ta och försöka bli bättre på det☺️

Sista veckan innan det Är dags för lite påsklov, det ska faktiskt bli jätte skönt, det gäller att njuta ordentligt alla har ju inte den lyxen .

Annars är det fullt upp med jobb, hund och häst. Att vara tillbaka i hästvärlden är helt fantastiskt. Lilleman trivs bra men skulle behöva en Kompis att leka med håller på att undersöka den saken. Nu i påskhelgen Ska vi på utställning på Motala ryttarförening, spännande att se vad han tycker om det.



Av Zanna - 30 mars 2015 06:51

Helt plötsligt så verkar det som om jag har glömt varenda lösenord som jag har, det är bara lite irriterande.

varenda gång som jag måste beställa ett nytt lösen så tänker jag att jag måste skriva upp det nya men det händer aldrig.

Har varit dålig på att uppdatera bloggen på sistone, men kanske ska ta och försöka bli bättre på det☺️

Sista veckan innan det Är dags för lite påsklov, det ska faktiskt bli jätte skönt, det gäller att njuta ordentligt alla har ju inte den lyxen .

Annars är det fullt upp med jobb, hund och häst. Att vara tillbaka i hästvärlden är helt fantastiskt. Lilleman trivs bra men skulle behöva en Kompis att leka med håller på att undersöka den saken. Nu i påskhelgen Ska vi på utställning på Motala ryttarförening, spännande att se vad han tycker om det.



Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards