Zannaa

Alla inlägg under juli 2014

Av Zanna - 28 juli 2014 13:41

Hej hopp, äntligen har det gått tre veckor och jag fick ta bort stygnen och byta gips.

Så nu är det ytterligare tre veckor sen ska gipset bort , tjohhooo!!

Vilket väder vi har haft, en somnar som kommer att bli svårt att slå!
Tänkte passa på att plugga lite teori under dessa återstående veckor. Så att jag kommer igång ned det, förhoppningsvis så har det fastnat något sen innan;)

Har hittat en ny favorit författare, Jo Nessbo! Kan inte sluta läsa;)

Over and out

Z

Av Zanna - 17 juli 2014 14:26

Fick dra upp fisen alldeles för tidigt idag för att gipset var tvunget att bytas. Tack du underbara man som finns vid min sida.

Till min lycka så fick jag välja färg på gipset, det är jag och barnen ;)

Nu ska jag ha detta i två veckor till sen är det dags att byta igen.

När jag blir av med detta gips då ska jag och Toffi ta världens lång promenad och vara ute en hel dag minsann. Känner mig lagom frustrerad när jag inte kan göra så mycket själv.

Hoppas att ni njuter av sommaren;)

Z

Av Zanna - 8 juli 2014 10:20

Man ska inte vara på sjukhus på helgerna, shit vad de har att göra och vad underbemannade de är. Måste säga att de gör ett kanon jobb med de resurser de har. Man blir ju irreterad när man bara får vänta men jag har förståelse för att det tar tid.

Av Zanna - 3 juli 2014 17:29

Funderingarna går fram och tillbaka, upp och ner ja och kanske lite i sidled också ;) men jag hoppas kunna reda ut allt.
Har tänkt på att jag ska skriva ett blogginlägg men nu när jag väl sitter här vet jag inte riktigt vad jag ska skriva.
Jag har alltid haft en tanke om att alla har det så bra tillsammans . Och sen visar det sig att man (jag) har haft fel. Alla är inte så lycklig som det ser ut på ytan.
Jag tror då här kärleken övervinner allt ! Har man det svårt kanske man ibland får vika av på sidospåret för att sen hitta tillbaka till stambanan. Eller vad tror ni?

Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Skapa flashcards