Zannaa

Alla inlägg under mars 2013

Av Zanna - 31 mars 2013 00:07

Idag har jag träffat våra nya familjemedlemmar och Gud så söta och små.

Grattis finste Bella och Anders

Av Zanna - 28 mars 2013 16:51

Nu är påskhelgen här, för mig betyder det att våren är på gång med stormsteg så jag hoppas att från och med nästa vecka så kommer det bara att bli varmare och varmare...


Jag ffick en ide som jag tror att jag ska utveckla, men än så länge kan jaga inte sätta den i verket men när jag är jag inte längre är sjukskriven ja då ska jag göra..Funderar på att starta ett eget företag inom serveringsbranschen..efter bröllopsplanerandet igår så fick jag en ide..det skulle nog fungera..Så vi får se vad jag kan göra av det...


"Dans är själens gömda språk i kroppen"


Kan inte annat en hålla med, man dansar för sällan minsann..I alla fall jag...


imorgon är det dags för puman att flytta så imorgon ska agera flyttkarl...Lördag ska jag hem till svärmor och på söndag hem till bästa mormor och morfar...


Z

Av Zanna - 25 mars 2013 15:40

Toffi på söndgs promenad :)

  Middag :)

 

Måndags morgonen spenderades som nagelmodell åt en av hårverkstans elever ....

Av Zanna - 23 mars 2013 17:44
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Zanna - 22 mars 2013 20:26

Har spenderat dagen med att tvätta, slog på stort och tog täcken och kuddar med känner mig nöjd med mig själv men fasiken vilket styr det är..

Sen på eftermiddagen kom lilla Kevin på besök så vi kollade på Bambi och sen tyckte jag att han blev lite tyst då hade han somnat. Jag bar in honom i sängen väldigt nöjd över att jag inte väckte honom ..

Annars så är det fotbollskväll idag, antar att alla sitter bänkade. Jag kan inte bestämma mig om jag ska se eller inte . Men jag lär väl höra vad det står ändå kan jag tro;)

Z

Av Zanna - 21 mars 2013 11:15

Ska till B. Klockan 15.15 så jag har har lite tid som jag måste skingra tankarna .. Så jag har förberett maten för ikväll ;)tacopaj både en vanlig och en lchf:)

Av Zanna - 20 mars 2013 09:23

Det är onsdag morgon och jag njuter av en kaffe i sängen och tittar på biggest loser,eller det börjar snart ska jag säga:)

Såg filmen country strong igår, kanon film verkligen. Man inser allt är inte är lätt i livet och att det är en ständig kamp när man ska komma tillbaka .. Ibland lyckas man och ibland ger man bara upp. Har ni inte sett den se den.

Golvet kommer nog på plats idag. Ser fram emot att se det färdiga resultatet ;)

Av Zanna - 18 mars 2013 21:31

Idag har jag haft träning med världens bästa grabbar.

Vi fick också besök av jätte duktiga Adam från juniorlaget;) han gjorde succé ;)

Här kommer lite filmklipp.



 
 
 


Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards