Zannaa

Alla inlägg under september 2011

Av Zanna - 29 september 2011 18:33

Känns som om man lägntar efter varje dag nu för tiden;)

Jag började dagen med att vara i skolan och jag fick tillbaka mitt prov i företagsekonomi..Ohh jag blev godkänd... Jag brukar aldrig nöja mig med bara godkänd men just nu göra jag det;) Jag har ju inte haft så mycket tur vad gäller proven på den senaste tiden...

Jag skulle ha åkt till Linköping idag för att hälsa på mina kära kollegor..Men det kom lite emelllan så jag får ta det någon annan dag SNART!


På eftermiddagen har jag pluggat..Skrivit klart en uppgift som jag låg efter me, skönt att det är klart nu..Sen skulle jag börja med denna veckas uppgift men kunde då inte se den What the...Så jag var tvungen och maila läraren..Så nu får jag i alla fall göra den i helgen..Muttrar lite lätt hät hemma vid köksbordet..

De senaste dagarna har det blivit många beslut tagna..Nu hoppas jag bara att allt ska bli bra och att jag kan leva upp till det som jag har lovat mig själv.. Men det känns som om det kommer att gå..Jag ska börja med att förändra en sak i taget även om mjag helst av allt skulle vilja ändra allt på en och samma gång så får nog till och med jag lära mig att det inte går...


Ciao


       

Av Zanna - 25 september 2011 11:36

Hej hopp i lingon skogen..Hade en klockren dag igår med massa med dans hela dagen;) Först uppvisning med Norrköping Bugg och Rock n Roll och sen bar det av till Cupolen för lite dans till Casanovas... Jätte roligt var det och varm blev man...

Idag ska jag på sötaste Sallans dop det ska bli mysigt..

Och sen är det bara att starta en ny vecka..Det känns som om den här veckan som kommer, kommer att bli ännu tuffare en den som har varit.. Men det är bara att hänga i det ska gå;)


På fredag är jag ledig igen och då är det Arvingarna som ska spela på Borgen det ska bli kul det me;)


Skickar med en liten film från igår...Man är ju tvungen att träna lite innan också...



 

Av Zanna - 24 september 2011 02:01

Panik ångetsten..Vad bra..Ingen kan var lyckligare än jag för att jag åerigen ska få uppleva den..Och jag är förbannad över att ingen förstår mig........


Jag undrar en sak.. Hur svårt kan det vara att bara prata sanning??



Z

Av Zanna - 23 september 2011 10:24

Klockan är bara halv elva och jag har redan hunnit lämna toffi på dagis, läst tidningen och druckit kaffe, ätit frukost, börjat plugga..Känner mig stolt över mig själv minsann:) Ska fortsätta plugga några timmar till och sen ska jag på möte. Innan det så måste jag ner på stan och handla lite inför uppvisningen imorgon och sen ska jag hitta en dop present till världens sötaste Sallan..Jag tror jag vet vad jag ska köpa nu..Har fått lite tips från coachen så det borde bli bra;)


Imorgon är det uppvisning på arbetesmuseeum...Det ska bli så himla kul! Jag hoppas att det är många som kommer och tittar på oss..Sen ska jag spendera lite tid min med mammi och mister R...;)

Oh jag blev så glad i morse, Abdullah kommer och tittar på uppvisningen minsann..Han var så söt i morse när han kom upp i sin snobben pyjamas...


Ja mina vänner ha en bra fredag minsann..


Ciao!


Z

Av Zanna - 22 september 2011 15:27

Av Zanna - 21 september 2011 20:59

Jag la ner pluggandet..


Det händer så mycket hemskt runt omkring och det är så många som går igenom så mycket jobbigt..Varje gång som jag hör att det är någon i min närhet som mår dåligt så slår alltid samma tanke mig..Varför talar man inte om för de som står en nära hur mycket de betyder för en när man väl har chansen?

En dag så står man där och ångrar att man inte sagt allt man vill säga, eller vad man känner för att den personen som du ska rikta det till finns inte längre. och jag vet inte hur det är med er men jag skulle inte vilja försvinna utan att alla som ville säga något till mig hade sagt det..Vad det än var..


Om kunde så skulle jag nog namnge alla som betyder något för mig här på bloggen och tala om precis vad jag känner och vad just jag ville säga...


Men jag nöjer mig med att säga Tack föör att ni finns i mitt liv och all kärlek till er.


Z

Av Zanna - 21 september 2011 19:22

Inte visste jag att det kunde vara så här jobbigt att vara student..Var det verkligen så här jobbigt när man gick i gymnasiet?? Förmodligen var det så, bara att man var yngre och hade lite mer koll på vad man skulle plugga. Jag har suttit i några timmar med företags ekonomin nu och det känns som om jag inte får in några fler formler hur man räknar ut varulager, påläggs moms och ja allt vad det nu är som jag förväntas kunna på provet..Jag står i valet och kvalet..Antinge så lägger jag ner för ikväll och kör på de kunskaper som jag har och hoppas på att de räcker eller så försöker jag  mata lite till...Jag kan inte riktigt bestämma mig..


Idag har jag jobbat..Nästa vecka ska jag få lära mig lite andra delar av arbetet..det känns kul..Men jag tror att jag måste ta med mig stora anteckningsblocket...

Efter tolv imorgon är det bara att ladda om för ett nytt prov på måndag, så jag hoppas att det går bra så att jag kan känna mig taggad att plugga.


Fredag så ska det pluggas, och är det så att ni vill träffa på mig hittar ni mig innanför bardisken på Harrys på kvällen..


Och självklart så hoppas jag att vi syns på lördag på Arbetes museeum där Norrköpings Bugg och Rock and roll har dansuppvisning mellan 15-16.

Jag är faktiskt ledig på kvällen sen men har inte riktigt bestämt vad jag ska hitta på...Något roligt måste det bli i alla fall..Det är ju inte så ofta man är ledig en lördag direkt...


Och slutligen denna vecka så är det söndag..På söndag är det dags för vackraste Sallans dop...Så jag måste se till att hitta den perfekta presenten till dess...

Ja det var väl min vecka i stort...Vad har ni för er??


Något som jag annars funderar över är varför folk beter sig som de gör..Jag förstår inte riktigt hur man s ka förstå om man inte inte pratar ur skägger..Kanske ska börja driva en forskning i ämnet..Men vid närmare eftertanke får det nog vänta i alla fall tills dessa två prov är avklarade...


Ciao


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards