Zannaa

Alla inlägg under april 2014

Av Zanna - 28 april 2014 05:49

Ohhh ibland blir jag så trött på mig själv. Vaknade kvart i fem och kan inte sova mer:( blääää.. Men men bara att sätta igång kaffebryggaren och ta sig dagens första kopp och läsa tidningen . Just det tidningen som inte kommit, Hmmm mutter mutter;)

Hade en kanon dag igår med Annah och Challe;) att challe fick ett excellent på sin första tävling var ju helt fantastiskt. Ska bli roligt att följa hans utveckling.

På schemat idag står det tvätta och senare i eftermiddag så blir det upptaktsmöte för knattelagen. Ska bli kul att komma igång igen, får se hur stora eller små grupperna blir i år.

Z

Av Zanna - 26 april 2014 20:22

Klockan är bara tjugo över åtta och jag ligger redan i sängen. Måste sova tidigt för att imorgon ska vi upp tidigt. Då är det daga för mig och Annah och åka till Västerås och ställa ut Challe:) Det ska bli jätte roligt och spännande;)

Tröjan jag ska visa Challe i;)

Och självklart måste han få massa gottis.

Livet är underbart ibland;) nu önskar jag att jag hade ett jobb också;)

Z

Av Zanna - 23 april 2014 15:48

Tiden går alldeles för fort..När jag och Annah började prata om att ställe ut Mr. Challe så kändes det som en hel evighet tills det skulle vara dags...Men shit det är på söndag. Det ska bli så roligt att höra vad de säger om prinsen, men sen samtidigt är jag sjukt nervös..Hoppas jag inte ramlar eller nått... Ni som har lite erfarenhet hör gärna av er med tips och trix. Hur som helst har vi tränat och tränat och nu ser han ut så här


 

Han är ju grym :) #Labrador#utställning Västerås


Hade också min egna stjärna med mig, dock är han inte lika nöjd att inte få vara med. Men Annah håller honom sysselsatt


 


Sen när jag var på väg ifrån stan idag så såg jag detta :

 

Hur många är de liksom? Okej att en spårvagn har många dörrar.. Det roligaste är att på vänster sidan av denna bild så står en polis bil och förhör två personer.


Det händer så mycket i Norrköping nu, tidningarna rapporterar varje dag om alla oroligheter. Det som hände nu när två dog och flera skadade är en tragedi och mina tankar går till deras familjer och anhöriga. Att det ska finnas ett så stort hat i världen är för mig ofattbart.


Z

Av Zanna - 22 april 2014 07:53

Vilken mysdag det blev igår, tack alla inblandade.

Det är en underbar morgon, kaffet smakar bra, snofsan kom precis. Och sen kommer min underbara svärmor med en blomma till mig;)

Dock känns det i hjärtat att det har varit skottlossning i hageby i natt, två döda. Det spekuleras vilt i alla medier allt från hedersmord till gäng. Vi kan väl låta polisen sköta sitt utan en massa onödiga spekulationer.

Z

Av Zanna - 16 april 2014 11:10

Yeii vilken underbar morgon, i alla fall om man tittar på vädret. Min morgon började med ett möte som var både tufft och väldigt givande. Tänk vilka underbara människor det finns i världen som man inte känner till.

Idag ska jag till Martina och fixa till håret. Hmm vet inte riktigt om jag vill klippa en lugg eller inte .. Förslag?

Födelsedagsbarnet ska ha en fint bäddad säng;) grattis igen Kevin.

Mickan träffade en ny kille;)

Av Zanna - 15 april 2014 08:00

Är lite halvmosig i huvudet måste jag säga , men nu är jag vaken i alla fall;) Hade två spelande grabbar här hemma igår, och det pratades? Tror inte att de gick och la sig jätte tidigt direkt. Men man får vara uppe länge när man både har påsklov och fyller år!

Stort grattis på födelsedagen lille Kevin!

Var ute och åt lite tapas igår med Mickan, alltså tapas är bland det bästa jag vet.
Någon som har ett bra recept på en paella?

Z

Av Zanna - 14 april 2014 15:37

Nu börjar faktiskt våren komma med stormsteg, och jag tycker att det är helt underbart. Det gör även min lilla toffi, det bara springer i benen på honom. Tyvärr ,åste vi fortfarande jobba med hans utfall mor våra stackars grannar i hissen. Om det är någon som har tips på hur man tränar bort detta blir jag jätte tacksam. #hundträning #utfall.


Har även huniit träna en del med min renrasige vän, Challe. han är så duktig som låter mig styra och ställa hela tiden. han tappar sugen efter ett tag men vem skulle inte göra det. Han står skitsnyggt nu, nu ska vi bara få ordningen på takten. Det är bara två veckor kvar nu och jag är jätte nervös, men samtidigt ska det bli så roligt. Och jag är helt övertygad om att han kommer vara bäst.#utställing #Labbe


Måste också ta och gratulera Catrine och Saha till deras underbara nytillskott, Stort Grattis!


Z



Av Zanna - 11 april 2014 14:27

Detta underbart vackra träd är vår för mig;)

Denna vecka har passerat med stormsteg, har hunnit med en rekryteringsträff och en rekryteringsmässa för restuarang ;) Får se vad som händer! Håll tummarna!

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards