Zannaa

Alla inlägg under november 2013

Av Zanna - 30 november 2013 10:04
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Zanna - 24 november 2013 10:55
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Zanna - 21 november 2013 10:56
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Zanna - 19 november 2013 13:31

Har haft en mycket trevlig trevlig för middag med kusin vitamin, den innehöll lite av varje men avslutades i alla fall med pizza lunch... Nu sitter jag här och ska begrava huvudet i böckerna några timmar och hoppas att jag kommer att komma framåt :) Det skulle vara skönt att bli klar med den första etappen på universitets kursen så att man kan gå vidare sen. Nästa vecka är det föreläsnings dagar som jag hoppas att jag ska kunna gå på.


Vad händer hos er annars idag??


Z

Av Zanna - 18 november 2013 07:55

Måndag morgon är här minsann, har precis varit och lämnat Toffi på dagis. Han är verkligen jätte glad att få gå till dagis.

Själv ska jag begrava mig i böcker idag, måste verkligen sätta mig och plugga. Det är så svårt och sen är koncentrationen inte på topp. Men det ska gå.

Ikväll är det dags att träffa Mina energiknippen i F07, det ska bli kul att träffa dem. Fotbollsworkout står på schemat. Tanken är att vi ska sätta ihop någon form av koreografi som vi kan visa upp på avslutningen .

Just det, till tomten: Backstreet boys kommer till Sverige för en turné i vår. Önskar mig en biljett ;) någon som vet om biljetterna är släppta ?

Z

#Fotbollsworkout #Backstreet Boys

Av Zanna - 17 november 2013 11:14
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Zanna - 16 november 2013 11:30

Himlar vad det blåser ute. Trodde att jag och Toffi skulle blåsa bort när vi var ute, det är ju tur att killen står stadigt.
Så himla mysigt nu när man läser om alla julmarknader som kommer nu framöver. Tänkte bege mig till industrilandskapet sista helgen i November och sen måste jag åka till Löfstads slotts julmarknad i år.

Vad hittar ni på denna lördag?

Z

Av Zanna - 16 november 2013 01:49

Hallå där... Den underbara fredagen är här...Har haft en helt okej dag faktiskt, vaknade rätt tidigt och fick mycket gjort... Kvällen spenderades med finaste Bella och hennes familj... Vad söta de är tvillingarna, så roligt nu när man får följa deras utveckling.. Och gosa med de fina grabbarna...


I dag täcknade jag kort på friskis så nu jäklar ska det bli ändring i livet... Shit vilka lokaler de hade allt kändes jätte fräscht och jag tror att det kommer bli kanon..Någon som tränar på friskis som kan tipsa om några bra pass??


Nästa vecka ska jag plugga och plugga, ska även ut och ha lite träning med de goa tjejerna i F07, på onsdag kväll ska jag gå utbildning, Fotbollsworkout. Hmm det ska bli jätte roligt men jag tror att det kommer bli tufft.. Men tanten måste ju också röra på sig...


Jag var tvungen att skicka med en låt, jag blir så rörd. All cred till Ken Ring för denna låt.


Z


Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Skapa flashcards