Zannaa

Alla inlägg under juni 2013

Av Zanna - 30 juni 2013 10:29

Vaknade redan vid halv nio, ja det är ju synd att sova:)

Igår var vi ute med fisens jobb.. Vi var på La Uva och åt, jätte bra mat. Det var riktigt roligt att de bjöd på flamenco uppvisning också...

    
 

Hittade en gammal leksak som jag köpte till toffi för länge sen, men han kom ihåg hur den fungerade :)


Nu ska jag ta och dricka lite mer kaffe och kolla på #pretty little liars :) Jag började se säsong ett igår och kommer att fortsätta :)


Z
 

Av Zanna - 28 juni 2013 17:40

Idag var jag på min första intervju i grupp, det var en helt ny upplevelse. de började med att ha en kort genomgång av företaget, och sen ställde fyra öppna frågor som vi fick svara på i gruppen. det var svårt att avgöra om man gjorde ett bra intryck eller inte, men jag hoppas. Under nästa vecka skulle vi få svar om vi var kallade till ytterligare intervjuer.


Nu sitter jag bara och tar det lungt  en stund och väntar på att puman ska komma, det ska bli så roligt att se henne . Det var ett tag sen och jag har saknat henne :)


Min Hannis åker på semester imorgon och ska vara borta i två veckor, jag önskar att de får en helt underbar semester   


Puss


Z

Av Zanna - 27 juni 2013 16:56

   

Hade min barndoms vän Theresia och lille Sixten över på lunch idag :) Väldigt mycket trevligaare att äta lunch med sällskap ;) Sixten är ett litet charmtroll och jätte snäll, han satt mest och prata hela tiden... jag och Theresia har käns varandra sen vi gick i högstadiet och delat många lyckliga stunder tillsammans :) det är så roligt att vi fortfarande har kontakten.


Fick en jätte fin bild från Abdullah och Michaela också under dagen, obeservera vad det står på flaskan.

 

Nu sitter jag och väntar på att en gammal klasskompis ska ringa, det ska bli spännande att höra vad han har och berätta :)


Z

Av Zanna - 26 juni 2013 17:40
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Zanna - 25 juni 2013 22:05

Tyckte att intervjun idag gick bra, men jag vet inte . Chefen avslutade med att säga att det var sju sökande och alla var jätte bra så det kändes inte jätte bra. Kändes mer som hon förberedde mig för att jag inte skulle få jobbet. Jag undrar varför man skulle säga så annars.

Men vi tar nya tag imorgon. Ny intervju.

Z

Av Zanna - 25 juni 2013 09:13

Idag ska det bli spännande och se hur intervjun går... Laddar upp med kaffe och tidningen. Men jag är nervös faktiskt, jag hoppas att jag får jobbet:)
Har två söta brudar här idag också;) Toffi är och busar på dagis, det är sista veckan nu innan det är sommarlov.

Z

Av Zanna - 24 juni 2013 18:17

Det är ju rätt konstigt väder idag måste jag säga, ena stunden strålande sol och andra studen så piss regnar det... Jag hade nöjet att gå upp en sväng på stan, vilket var jätte mysigt och bara strosa runt lite. Men sen när jag skulle gå hem så öppnade sig himmlen och det stod som spön i backen... Där står jag under ett soltak som affärerna har vet ni? Och vad gör de?? Jo eftersom de regnar så drar de in dem...Hmmm resultat Z är som en dränkt katt   

Men men det finns ju värre saker en lite vatten...


Imorgon har jag blivit kallad till ytterligare en intevju, vilket ska bli jätte spännande. Och jag hoppas verkligen på detta arbete för det betyder att jag kommer att kunna börja arbeta redan nästa vecka... Men vi får se hur det går, jag ska ju klara interjvn också...Usch jag gillar inte intervjuer men det är ju ett nödvänigt ont...


Så jag hoppas att ni håller tummarna för mig imorgon ;)  


Z






Av Zanna - 23 juni 2013 23:58

För ett år sen var den här dagen en av de värsta i mitt liv...Och nu kommer jag alltid hata den här dagen. Pappa jag saknar dig.. Jag önskar jag krunde krama dig nu... Jag älskar dig över allt annat..Och vet du jag har hittat en plats för oss.


Jaag saknar dig så mitt hjärta går sönder och älskar dig över allt ...

     

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards