Zannaa

Alla inlägg under maj 2013

Av Zanna - 30 maj 2013 15:15

Första gästen och första presenten;)

Av Zanna - 27 maj 2013 23:35

Tack Mia, för att du är bäst, min lilla pingla jag älskar dig och du är jätte duktig. Du måste bara tro på dig själv..


Vi började dagen med kaffe, tidningen och NRJ:) Sen ringde Mia och lite mer kaffe... Och sen har det varit full fart med inköp, färgning av hår, fotbollsträning och bak...


Svinto om du läser detta, så hoppas jag att du kommer på lördag...


     

Av Zanna - 27 maj 2013 00:32

Grattis min älskade mammi på mors dag.. Jag älskar dig...

Haft en dag där det har varit fullt u.

Jag vaknade och drack kaffe som vaaaanligt  

Sen var det bara att koppla toffi och knalla iväg till familjen Larsson, för att fixa hår... Tack för allt Mia, Frida och Steffi.... Imorgon ska vi bara färga och sen är det klart...


Efter håret, firade vi bästa Ingers Mors dag..... Och läste :)


Jag är så glad att jag har så mycket fina människor omkring mig, och på lördag samlas alla på ett och samma ställe..      

Mina vänner kommer för första gången att träffa min familj från pappas sida, och jag är så glad.. Jag kan inte ens beskriva med ord.. Men det kommer att bli en bra kväll ;)

Skickar med lite bilder från min dag :)


Z





Pw.

Av Zanna - 23 maj 2013 13:31

Bestämde mig för att bränna lite kalorier , men det är ju inte alltid man möts av dessa vackra djur.

Av Zanna - 22 maj 2013 17:43

http://doggsencenter.se/Nyheter-2013.html 


Min finaste toffi är med på en av dagis bilder :)


Dogge älskar verkligen dagis, så tack till all personal på Doggsen för att ni tar så bra hand om min lilla stjärna..

Av Zanna - 14 maj 2013 20:57

Har haft en kanon eftermiddag med grabbarna i P 07. Vilket gäng och vilken energi!

Av Zanna - 14 maj 2013 11:36

Dagen började mycket bra med kaffe mys och sen pw med fisan.

Av Zanna - 12 maj 2013 11:51

Börjar dagen med en kopp kaffe och en film, wanted.. Sen ska jag ta min lilla Fis hund ut på en promenad.
I eftermiddag så ska jag handla lite så att jag kan börja förbereda lite till festen. Det närmar sig med stormsteg. Jag ser fram emot festen och hoppas att alla kommer ha jätte kul.
Snart är det ny vecka och det står mycket fotboll på schemat.

Hoppas på Att kunna få tag i läkaren också så att jag får reda lite på vad som händer framöver. Det är jobbigt att inte veta och jag blir stressad. Men det löser sig.

Ha en skön söndag

Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards