Zannaa

Alla inlägg under maj 2014

Av Zanna - 22 maj 2014 15:15

Vilket fantastiskt väder vi har tycker ni inte??  


Sitter och funderar och funderar, just nu känns det som att tankarna bara går runt i huvudet. Om det är någon som skulle fråga mig om jag kom fram till något så är svaret nej.

Det är så väldigt lätt att göra människor runt omkring än illa, det är inte lätt att göra rätt. I alla fall tycker inte jag det.


Sitter och söker lite jobb, sökte faktiskt ett bartender jobb på Strand hotell i Borgholm. Tror faktiskt vid närmare eftertanke att det är typ min 10:e ansökan dit. Jag har aldrig fått komma på intervju, men skam den som ger sig.

Annars så står det faktiskt ganska stilla på jobb fronten..


Satt och titta lite på en ordningsvakts utbildning också men hittar ingen här. Någon som vet om det är någon på g?

#ordningsvakt #utbildning #Norrköping

Måste ju undersöka alla olika alternativ som finns.


Just det, var på arbis och Burlesqe i fredags, fy fan vilken show. Ni som inte har varit gå dit! rekommenderas!

Var faktiskt lite förvånad över mig själv att jag vågade mig dit, är ju faktiskt PRYD!


Z

Av Zanna - 17 maj 2014 10:33

Vilken underbar dag det verkar bli, nu är sommaren här;) syrenerna börjar slå ut och det doftar underbart.
Det betyder också att snart är det min födelsedag;) i år kommer jag fira den på ett annorlunda sätt, jag och challe ska tävla. Ser mycket fram emot det och hoppas att det kommer gå jätte bra.
Igår när jag var hemma hos Annah så lyckades katterna låsa oss ute på balkongen. Annah lyckades få upp dörren med hjälp av en såg;)

Funderar lite på en önskelista;)

Pengar till körkort
iPad
Böcker
Kläder;)

Z

Av Zanna - 14 maj 2014 16:31

Redan 14 Maj, vad hände liksom?? Snart är det dags för min födelsedag igen..Dock är det inte lika roligt denna gång när man fyller 31 :) Min födelsedag i år kommer ändå att bestå av en seger, jag och Challe ska tävla här i Norrköping och jag hoppas verkligen att han kommer att få det ck som han förtjänar! Jäklar vad vi ska köra.


Funderar lite å, är det jobbigt för män att det finns kvinnor som styr??

Och då tänker jag inte att jag som kvinna ska samma respekt och bla bla.  Jag undrar bara varför det ska vara så svårt för en man att inse att även en kvinna kan lära ut, exempelvis fotboll?!

jag förstår inte riktigt det, men vem vet än dagkanske jag får reda på det :)


Z

Av Zanna - 4 maj 2014 22:16

Har haft en väldig trevlig helg, tack alla inblandade.

Imorgon är det dags att dra igång knattefotbollen för de som är födda -08;)

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards