Zannaa

Alla inlägg under december 2015

Av Zanna - 28 december 2015 15:42
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Zanna - 9 december 2015 11:49

Med risk för att många kommer bli arga på mig nu tänker jag ändå skriva.


Läser i tidningen idag att vissa höjdare har slagit sig ihop för att arbeta mot narkotika. Man ska arbeta förebyggande och med hjälp av förebilder.


Om vi ska arbeta mot narkotika i den här staden så måste vi ha hjälp av dem som är ordentligt kunniga inom området, de som jobbar med det dagligen, de som har missbrukat och tagit sig ur och de som vet hur det är att ha narkotika runt omkring sig.

Ska det verkligen behöva vara så att det är de som har pengar att gå in med som kan arbeta mot narkotika? Eller förlåt låssas för att göra reklam. Har själv varit med i denna värld under många år och jag är säker på att jag är inte ensam när jag säger : Försök inte att göra reklam och hävda att ni ska arbeta mot någonting ni inte vet något om.


Det göt mig så förbannad att jag inte vet vad jag ska säga.

Av Zanna - 6 december 2015 12:09

Måste verkligen vara född till olycksfågel. Vaknade i natt av att jag hade så fruktansvärt ont i foten, kunde inte störa på den överhuvudtaget. Fick en akut tid idag till vårdcentralen och det visade sig att jag har en inflammation i foten. Vila är det som gäller. ??

Något som är positivt är att jag har påbörjat min läshörna?

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Skapa flashcards