Zannaa

Alla inlägg under januari 2014

Av Zanna - 24 januari 2014 20:51

Tack alla ni som har skickat uppmuntrande meddelande

Z

Av Zanna - 18 januari 2014 14:25

 

Ja nu kan man verkligen konstatera att vintern har kommit :) Det är ju otroligt vackert med snö, men jag måste ändå tillägga att jag längtar efter sommaren...


Har fixat och trixat en del idag och nu väntar jag på att Roffis ska komma. Det ska bli så himla roligt det var väldigt länge sen vi sågs.


Har sökt en del jobb nu, så nu hoppas jag att någon kanske tycker att jag är en kanon tjej och vill ha mig till en intervju. Håll tummarna.


Z

Av Zanna - 13 januari 2014 16:50

Jag tittade på filmen hur många lingon finns det i världen igår. Jag skrattade så att jag tjöt, för jag tycker att de skådespelare som är med gör allt så bra! När jag hör denna låt, byttes mitt tjut mot gråt. Att se dessa tjejer göra det här får mig att inse att vi gör för lite för varandra i världen. Jag önskar jag kunde namge alla er som var med i denna film, för jag vill säga Ni gör en stor insats. Och tack för att ni valde att dela med er. All min kärlek till er!

#GladaHuddik#Skådespelare#Berörd


Z


Av Zanna - 10 januari 2014 15:33

Igår var jag och Mickan och spelade music quix på Harrys, så himla roligt var det. Nog för att vi inte låg i topp men roligt hade vi:) Stor eloge till Sebbe som håller i det och hade gjort ett kanon jobb! Rekommenderar er verkligen att gå dit och spela, Torsdagar klockan 20.00 Vi tänkte dra ihop ett gäng och gå dit på torsdag igen!  


Så idag är det fredag vad gör ni idag??


Hittade en ny favvo låt, det bor nog en liten pojkbands lover i mig trots allt :)

Hoppas dock på att tomten ska komma med en liten försenad julklapp till mig och ge mig biljetter till Backstreet Boys spelning i Mars :)


Z

Av Zanna - 9 januari 2014 18:56

Idag har jag och Toffi varit i hundgården och busat och sen badade vi;) han gillar att bada men höjdpunkten är att torka sig är det bästa ;) underbara hund.

På lördag ska vi iväg och vi hittar ingen hundvakt.. Det känns sådär. Kanske vi får ta med Toffi ?

Z

Av Zanna - 8 januari 2014 18:01

Hej hopp!


Jag hoppas att ni har haft en bra start på 2014 :)


Jag ser verkligen fram emot det här året och allt som jag hoppas kommer att följa med det.


Jag har hört att en del tycker och tänker väldigt mycket om vad man skriver i sin blogg. Jag kan säga så här, jag skriver det jag känner för i min blogg, vissa inlägg lösenordsskyddar jag för att jag tycker att det enbart är de i min närhet som behöver läsa om det. Och det andra kan vem som helst som är intresserad gå in och läsa. Jag skriver min blogg för att det är ett sätt för mig att förmedla vad jag känner och tänker, och även om vad jag är med om. Passar inte det så behöver man inte läsa den.


Gick förbi en träningsbutik på Repslagaregatan idag där han som jobbar står och och hånglar upp sin tjej, måste säga att det fick mig verkligen att vilja gå in i den butiken NOT! Lite mer proffsigt kan man kanske uppföra sig?? Eller vad vet jag?


Z

Av Zanna - 5 januari 2014 14:14

I natt har vi haft grabbarna på sök, tyckte de skötte sig mycket bra. Jag och Theo var uppe vid halv fem och prata lite men annars så sov de;) Söta grabbarna;)

Jag och Toffi tog oss en promenad och hoppas att vi ska hitta några kompisar att leka med i rastgården. På väg hit så var det givetvis en gäng med killar som var tvugna att smälla det sista av nyårssmällarna. Kan vi snälla hålla oss till enstaka dagar om året . Min stackars kille blir så himla rädd.

Av Zanna - 3 januari 2014 23:18
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards