Zannaa

Alla inlägg under december 2013

Av Zanna - 28 december 2013 09:35

Lördag morgon med massa kaffe, och tidningen så klart. Det är något speciellt med lördags morgonar. Snart är det nyårsafton och nytt år. Tycker verkligen att det här året har gått jätte fort, tyvärr har det inte alltid varit lika bra som det har gått fort. Men jag hoppas på ett kanon år 2014.

Min högsta önskan är att få ett heltidsjobb igen, jag hoppas verkligen att det går vägen. Någon som har några tips?

Ikväll blir det Hobbit!

Z

Av Zanna - 26 december 2013 10:06

Hoppas att alla har haft en underbar jul och fått många fina klappar.

På schemat idag står, ja jag vet faktiskt inte. Vad hittar ni på idag?

Imorgon är det en vanlig dag så jag ska passa på att göra lite ärenden och fixa lite. Måste sätta mig och söka lite jobb också.

På lördag blir det Hobbit, Yeii ser fram emot att se den. Har ju väntat ett helt år på att få se vad som händer efter att Draken slår upp sitt öga;)

Z

Av Zanna - 23 december 2013 18:37

Ja nu är julafton här, himlar vad fort det har gått. Gjorde misstaget att gå ner på stan idag, shit vad det var mycket folk;) Fast å andra sidan så är det ju det varje år, frågan är bara när man ska lära sig att inte handla i sista sekund?!

Så här i juletid ägnar man nära och kära en extra tanke. Från mitt hjärta önskar jag att ni får en fin julafton och bara tar hand om varandra.

Z

Av Zanna - 15 december 2013 12:01

Grym på att skriva rubriker är jag... Not;)
Hade en helt fantastisk dag igår:) tack alla som var med och gjorde den.

Idag blir det inte så mycket mer än att titta på ex antal avsnitt av Cityakuten;)

Och imorgon tar vi tag i vardagen igen.

Z

Av Zanna - 14 december 2013 15:56

Har haft en kanon dag med världens bästa svägerska, Bella ! Jätte mysig dag tillsammans på Sjöberga Islandshästs gård!

Av Zanna - 6 december 2013 15:11
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Zanna - 1 december 2013 16:20

Tiden bara flyger iväg, det är redan första advent... Men nu är ju också den mysigaste perioden på hela året... Har fixat en del hemma idag och i alla fall fått upp lite ljusstakar i fönstren.. Det sprider sådan värme.. Nu har jag bänkat mig framför datorn, tänt lite ljus och planen är att begrava huvudet i böckerna ett tag. Ligger lite efter och måste köra på ett tag även ikväll.. Imorgon ska jag börja mitt nya jobb och det ska bli jätte spännande samtidigt som jag är jätte nervös jag har ju inte jobbat på rätt länge nu men jag hoppas att det ska gå bra..


Ha en trevlig fortsatt advent.


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards