Zannaa

Alla inlägg under augusti 2012

Av Zanna - 31 augusti 2012 10:23

 

Av Zanna - 25 augusti 2012 15:08

Jag är tillbaka;) Shit vad jag har varit dålig på att blogga den senaste tiden men jag ska bättra mig;) Nu kmmer jag ju att spendera en hel del tid med datorn i högsta hugg...För jag har nämligen börjat universitet;) Oh jag var så lycklig när jag knallade in på Linköpings universitet..Det var tre hårda dagar men det var grymt kul och jätte spännande..Jätte roligt att träffa nytt folk och speciellt när de strävar efter samma mål som mig, att bli yrkeslärare...

Det enda som saknades den dagen var att jag inte kunde ringa pappa och berätta..Efter alla år som jag har hört honom berätta om sin tid på universitet hade varit så kul att berätta..jag vet att han hade sagt "Det är bra min dotter, du är en kämpe" Men det hade gjort mig till världens lyckligaste tjej om jag hade fått höra det..Så pappa jag älskar dig och saknar dig så att mitt hjärta värker..Och jag önskar att du vore här hos mig..  


Det är mycket annat som har hänt också bland annat har jag haft föräldramöten med både P06 och F06 inför träningsstarten nästa vecka..Och jag är så glad att jag fortfarande får vara med och dela den här tiden med dem..Och jag hoppas att de är nöjda med mig och att jag får stanna kvar ett tag till...


Ikväll firar Låindö FF sitt 40 års jubileum och jag ska dit..;) Jag har köpt en svart klänning och guld pumps ohhhh jag bara älskar dem men sen det senare problemet är att jag ska kunna gå med dem hela kvällen...Men ska man vara fin så får man lida pin, är det inte så??


Till sist ett stort grattis till min farbror Taleb och hans vackra Sandra till deras fina pojke...


Ciao


Z



Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Skapa flashcards