Zannaa

Alla inlägg under september 2013

Av Zanna - 29 september 2013 08:28

Hade en kanon bra dag igår..
Först var jag med Linda och Tindra på premering, kanon mysigt. Dagen blev ju bara bättre då fina Tindra gick och vann:)

Kvällen spenderades med Macke och Åsa ;) tack bästa ni för att vi fick komma och våldgästa er.. Det är alltid så trevligt.

Idag är det lite hemma fix som står på schemat och imorgon är det måndag;) Fotbollsträning och bugg står på schemat:)

Ha en fin söndag.

Z

Av Zanna - 26 september 2013 08:15

Uppe fem i sju för att sätta på kaffe, fylla på to go muggen och sen ta Toffi till dagis. Knallar iväg i lungan ro och allt och tycker jag har mycket tid på mig. Och jag hinner ju till dagis och allt och sen ska jag ju vara på af 08.30, eller?! Dubbelkollar pappret och ska inte vara där försen 09.30!!!:( Mmm gott om tid har jag ju det kan man ju lugnt säga;) Men men då hann jag ju dricka lite mer kaffe och läsa tidningen .

Dagen har en del att erbjuda, känns som om det kommer bli en bra dag:)

I helgen blir det massa ponnisar;)

Z

Av Zanna - 24 september 2013 10:06

Tisdag innebär fotbolls träning med P07;) hoppas att regnet håller sig borta, det blir så mycket trevligare att träna då. Nästa vecka så kör vi sista träningen utomhus och sen går vi in i hall vilket jag tror är precis lagom. Då tränar tjejerna och grabbarna varannan vecka.

Igår körde jag mitt första bugg pass på jätte länge och det var sjukt roligt att vara tillbaka . Men jag var stel och urform men jag hoppas att det kommer tillbaka . Jag inser hur mycket jag saknat buggen och alla underbara människor. Jätte roligt verkligen.

Z

Av Zanna - 22 september 2013 11:11

Även om det inte är roligt att gå ut med Toffi när det är sådant här väder så är det lite mysigt att höra regnet smattra mot fönstret .
Hade en mycket trevlig kväll igår tillsammans med svärföräldrarna. Massor med prat och skratt, och sen lite mat så klart.

Imorgon startar det en ny vecka som jag hoppas ska utvecklas bra. Det blir ju lite fotboll som vanligt måndag och tisdag och sen ska jag ta och dansa lite bugg också;)

Hoppas verkligen att det lossnar på jobbfronten snart, det skulle vara så grymt skönt att slippa all stress över att inte ha något jobb. Och sen skulle jag vara helt överlycklig över att ha ett jobb.

Nej nu blir det att gosa ner sig i soffan och njuta lite.

Ha en bra söndag allihopa.

Z

Av Zanna - 19 september 2013 17:44
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Zanna - 18 september 2013 10:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Zanna - 17 september 2013 08:41

Sitter här med datorn i knät och dricker mitt morgon kaffe   , man kan nog inte starta morgonen på ett bättre sätt...

Igår var jag hos en gammal kollega till mig och fick träffa hans underbara valpar och hans tikar. Det var verkligen jätte mysigt, och valparna var helt underbara....

Sen trotsade jag och tjejerna i F07 vädret och körde träning, det var faktiskt uppehåll just den timman som vi tränade..

Ikväll kör jag som vanligt grabbarna, så det lär bli full fart på Ip idag, hoppas på att det kan vara uppehåll idag med:)


Vet inte riktigt vad jag ska hitta på resten av dagen, men det finns ju alltid något om man vill. Som att damma till exempel, men nja jag vet inte om jag är så sugen på det.


På fredag är det i alla fall intervju och jag ser fram emot den, och hoppas verkligen att det går bra denna gång. Det är ju alltid svårt att förbereda sig inför en intervju tycker jag, men som alla säger det är ju bara att gå dit och göra sitt bästa...


         

Ha en bra dag,


Kram

Z

Av Zanna - 15 september 2013 10:12

Startar morgonen med kaffe och lite pyssel...:) har börjat göra ett halvans och är helt fast .., det var länge sedan jag pysslade men det här var jätte roligt. Jag har också Toffi till hjälp.

Imorgon ska vi träffa bebis labradorer minsann, det ska verkligen bli jätte roligt. Rolf får räkna valparna noga så att det inte råkar följa med en hem;)

Imorgon ska jag dansa bugg för första gången på väldigt länge.. Jag ser fram emot det men samtidigt lite nervös.

Ha en mysig söndag.

Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Skapa flashcards