Zannaa

Direktlänk till inlägg 29 september 2011

Torsdagen är äntligen här..

Av Zanna - 29 september 2011 18:33

Känns som om man lägntar efter varje dag nu för tiden;)

Jag började dagen med att vara i skolan och jag fick tillbaka mitt prov i företagsekonomi..Ohh jag blev godkänd... Jag brukar aldrig nöja mig med bara godkänd men just nu göra jag det;) Jag har ju inte haft så mycket tur vad gäller proven på den senaste tiden...

Jag skulle ha åkt till Linköping idag för att hälsa på mina kära kollegor..Men det kom lite emelllan så jag får ta det någon annan dag SNART!


På eftermiddagen har jag pluggat..Skrivit klart en uppgift som jag låg efter me, skönt att det är klart nu..Sen skulle jag börja med denna veckas uppgift men kunde då inte se den What the...Så jag var tvungen och maila läraren..Så nu får jag i alla fall göra den i helgen..Muttrar lite lätt hät hemma vid köksbordet..

De senaste dagarna har det blivit många beslut tagna..Nu hoppas jag bara att allt ska bli bra och att jag kan leva upp till det som jag har lovat mig själv.. Men det känns som om det kommer att gå..Jag ska börja med att förändra en sak i taget även om mjag helst av allt skulle vilja ändra allt på en och samma gång så får nog till och med jag lära mig att det inte går...


Ciao


       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanna - 13 oktober 2018 16:43

Oj vad det var länge sen. Var inne på skoj för att se om mitt användarnamn fortfarande fanns.. Och det gjorde det :) Fler år senare.. ...

Av Zanna - 27 september 2016 18:58

Det var länge sedan jag var inne här, trodde faktiskt aldrig att jag skulle logga in i igen. Mycket har hänt sedan sist och väldigt ont gör det. Anledningen till att jag är idag är helt och hållet mitt fel. Att tycka synd om sig själv gör ingen nytt...

Av Zanna - 9 mars 2016 14:12

Nu var det så där länge sen igen. Egentligen så vet jag inte vad jag ska skriva. Igår fick jag reda på att jag inte kommer få förlängt på grund av att jag har varit borta så mycket, sjukskriven. Jag tycker det är orättvist och blev väldigt besviken...

Av Zanna - 28 februari 2016 08:40

Av Zanna - 20 januari 2016 14:26

Oj det var länge sen. Saknar att skriva av mig men det blir liksom inte av. 2016 är här och man sätter upp massa med mål, för att sen inse att man kanske inte har klarat av hälften av dem. Jag har i alla fall bestämt mig för att detta år är mitt år...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards