Zannaa

Direktlänk till inlägg 21 september 2011

Slut som artist...

Av Zanna - 21 september 2011 19:22

Inte visste jag att det kunde vara så här jobbigt att vara student..Var det verkligen så här jobbigt när man gick i gymnasiet?? Förmodligen var det så, bara att man var yngre och hade lite mer koll på vad man skulle plugga. Jag har suttit i några timmar med företags ekonomin nu och det känns som om jag inte får in några fler formler hur man räknar ut varulager, påläggs moms och ja allt vad det nu är som jag förväntas kunna på provet..Jag står i valet och kvalet..Antinge så lägger jag ner för ikväll och kör på de kunskaper som jag har och hoppas på att de räcker eller så försöker jag  mata lite till...Jag kan inte riktigt bestämma mig..


Idag har jag jobbat..Nästa vecka ska jag få lära mig lite andra delar av arbetet..det känns kul..Men jag tror att jag måste ta med mig stora anteckningsblocket...

Efter tolv imorgon är det bara att ladda om för ett nytt prov på måndag, så jag hoppas att det går bra så att jag kan känna mig taggad att plugga.


Fredag så ska det pluggas, och är det så att ni vill träffa på mig hittar ni mig innanför bardisken på Harrys på kvällen..


Och självklart så hoppas jag att vi syns på lördag på Arbetes museeum där Norrköpings Bugg och Rock and roll har dansuppvisning mellan 15-16.

Jag är faktiskt ledig på kvällen sen men har inte riktigt bestämt vad jag ska hitta på...Något roligt måste det bli i alla fall..Det är ju inte så ofta man är ledig en lördag direkt...


Och slutligen denna vecka så är det söndag..På söndag är det dags för vackraste Sallans dop...Så jag måste se till att hitta den perfekta presenten till dess...

Ja det var väl min vecka i stort...Vad har ni för er??


Något som jag annars funderar över är varför folk beter sig som de gör..Jag förstår inte riktigt hur man s ka förstå om man inte inte pratar ur skägger..Kanske ska börja driva en forskning i ämnet..Men vid närmare eftertanke får det nog vänta i alla fall tills dessa två prov är avklarade...


Ciao


Z

 
 
Ingen bild

Roffan

21 september 2011 20:56

Åhhh, jag känner att det kommer tillbaka lite när du pratar FEK ;) Läste ju det på gymnasiet ;) Nästa gång vi ses får du testa mig å se om jag kommer ihåg nåt ;) Skönt för dig att du har ledigt på lördag- passa på å njut å ta hand om dig själv!!
Lycka till imorn gumman!! Stora kramar!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanna - 13 oktober 2018 16:43

Oj vad det var länge sen. Var inne på skoj för att se om mitt användarnamn fortfarande fanns.. Och det gjorde det :) Fler år senare.. ...

Av Zanna - 27 september 2016 18:58

Det var länge sedan jag var inne här, trodde faktiskt aldrig att jag skulle logga in i igen. Mycket har hänt sedan sist och väldigt ont gör det. Anledningen till att jag är idag är helt och hållet mitt fel. Att tycka synd om sig själv gör ingen nytt...

Av Zanna - 9 mars 2016 14:12

Nu var det så där länge sen igen. Egentligen så vet jag inte vad jag ska skriva. Igår fick jag reda på att jag inte kommer få förlängt på grund av att jag har varit borta så mycket, sjukskriven. Jag tycker det är orättvist och blev väldigt besviken...

Av Zanna - 28 februari 2016 08:40

Av Zanna - 20 januari 2016 14:26

Oj det var länge sen. Saknar att skriva av mig men det blir liksom inte av. 2016 är här och man sätter upp massa med mål, för att sen inse att man kanske inte har klarat av hälften av dem. Jag har i alla fall bestämt mig för att detta år är mitt år...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Skapa flashcards