Zannaa

Alla inlägg den 14 september 2014

Av Zanna - 14 september 2014 21:41

Oj oj jag är lite trött i bollen idag, men skönt trött :) Jag och toffi har varit och tränat för första gången på länge. Fasiken vad roligt det är att vara igång igen, och våran nya tränare är kanon. Tror verkligen att det kommer att bli kanon! Dogge är så duktig, nu är det  bara matte som ska hålla koll på vad hon ska göra också. Jag stressar upp mig och då är det klart att inte dogge vet vad han ska göra. Men det ska jag träna på.


Snart är det dags att ta bort skruvarna också, då ska jag börja träna upp foten ordentligt. Så fort den är okej så ska jag börja träna.


Hur har ni där ute? Checkar ni in valvakan?

Jag tror att det kommer att bli maktskifte, men vi får se! Kommer inte följa valvakan men jag har varit och lagt min röst och det är huvudsaken. Jätte viktigt att vi tar vara på våran rösträtt!


Funderar på om jag skulle ta och koka lite björnbärssylt kanske, fick massa björnbär av Mickan. Har aldrig gjort det förut men någon gång ska vara den första, är det svårt?

Hmmm måste införskaffa syltburkar också för det har jag inga.


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards