Zannaa

Alla inlägg den 17 december 2009

Av Zanna - 17 december 2009 18:18

Ja nu är det nära snart kommer han...Tomten...Jag hade lovat mig själv att inte stressa i år när det gäller julklappar..Men jo då nu är man här igen och har panik för att man inte har handlat färdigt..Men men det får väl bli dagen innan julafton som vanligt..

Ohhhhhh nu ligger sökningen ute för utbildningen som jag vill söka..Jag hoppas att jag får ihop en ansökan så fort som möjligt ..Även om ansökningstiden inte går ut försen i Augusti...Men men det gäller att vara ute i god tid;) Sen är det snart dags för att börja plugga körkortsteori..Ja minsann det händer grejor;)


Snart är det helg, fredagen spenderas på Borgen och lördagen spenderas på Bishop och sen är det helt plötsligt söndag...


Det är jobbigt när man försöker att hjälpa någon annan men det går liksom inte...Man kan inte göra sig förstodd på rätt sätt..Eller jag vet ibland inte hur jag ska kunna hjälpa..Ibland kan jag känna mig så frustrerad att det känns som om jag håller på att gå sönder för att jag inte kan hjälpa.. En del människor bär så mycket smärta inom sig att det till slut inte vet vart de ska göra av den..Och då kommer smärtan vare sig man vill eller inte i form av tårar...Ingen människa orkar hur mycket som helst förr eller senare så rinner bägaren över. Jag tror att man ibland måste försöka släppa "prat" spärren man har och bara prata...


Dagens fråga: Kan man hjälpa en människa att hjälpa sig själv??


Fick frågan om vad jag skulle bli när jag blir stor;) Hmm ja vad ska Zanna bli när hon blir stor..jag hoppas på att en dag vakna upp och bara veta..Till den dagen kommer passar jag på att leva livet..Förslag motages;)


Med det mina vänner säger jag Ciao


Z


Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards