Zannaa

Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Zanna - 13 juli 2009 13:59

Som jag har sagt förut det är något med måndagar som gör att allt bara känns tungt...Det är nog den längsta dagen på hela veckan måste jag nog säga..Helgen spenderade jag i Åtvidaberg tillsammans med världens bästa mormor och morfar...

Hann till och med att gå ut en sväng på Åtvidabergs enda nattklubb..Hmm vad var det den hette nu igen..Platina Gruvan... Måste nog säga att det är det värsta som jag har varit med om det var vi..Och sen var det nog kanske fem ensamna själar till;) Frågar mig lite lätt hur denna nattklubb verkligen kan gå r unt...;)


Det var skönt att bara få vara en helg och bli ompysslad..det finns inget bättre en mormor världens bästa;)


I veckan så blir det jobb, jobb och jobb men sen är det ledig helg och vi ska fira Abdullahs födelsedag...


Dagens fråga...Kan man tvinga sig själv att bli kär i någon??

Ciao

Z


Skickar med lite bilder på tavlor som min pappa målat;)

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards