Zannaa

Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av Zanna - 6 augusti 2009 21:19

Idag har jag vartit ute och åkt tåg..Det var jätte kul faktiskt...Kände mig hemma;) Tyvärr går det inte alltid som man vill utan man stöter hela tiden på problem som gör att man vill lösa allt på bäst sätt..Men jag vet inte riktigt om man alltid lyckas alltid..


Jag tror på att man ska berömma när beröm förtjänas.Jag tror också att berömmer man för det lilla så gör det att man känner sig mer uppmärksammad.Har man gjort något bra ska man uppmärksmmad för det tycker jag..Dagens ros och alla mina kramar går idag till vaketrna på Stockholms central som ställde upp på mig och resenärerna till 100%....


Får för mig ibland att man tar saker och ting för givet, det kan vara människor som står i ens närhet, ja det kan vara i precis vad som helst..Jag tror inte på att man ska ta saker för givet..Gör man det så kan allt hända...


Tycker för övrigt att det har varit dåligt med svar på mina frågor som jag ställde;)


Jag  måste nog berätta en sak kanske..Min blogg betyder jätte mycket för mig..Av den anledningen att jag kan ventilera allt som jag upplever, allt som jag hör, allt som jag tänker på..Men allt i bloggen händer faktiskt inte mig..Mycket kan vara sådant som andra har varit med om...


Min värld snurrade runt igår igen;) Hmm jag önskar jag skulle kunna förmedla den känslan som jag får när det händer..." Du ser ut som ett litet barn på julafton"...Magdis me love you och jag hoppas verkligen att du läser det här.. Du känner vad jag känner..Och det bästa av allt du kan sätta ord på min känslor..


Jag tror att om jag skulle försöka att sätta ord som en beskriving på vad jag känner och tänker om  alla underbara människor som finns i mitt liv så skulle jag kunna hålla på hela natten..Jag väljer nog att bara säga TACK! ( Inte för att det räcker)

Tack för det ni har lärt mig, tack för att ni alltid finns vid min sida på ett eller annat sätt..Tack för att ni finns helt enkelt...


Dagens fråga: Kan man älska utan att leva eller kan man leva utan att älska?


Med det mina vänner


Ciao


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards