Zannaa

Direktlänk till inlägg 28 januari 2010

Vg- på matte provet...

Av Zanna - 28 januari 2010 18:43

Just nu är jag så glad att jag inte vet vart jag ska ta vägen.. Jag fick Vg- på mitt matteprov..Hur fan är det möjligt liksom jag därifrån och trodde jag skulle ha fått underkänt...Helt otroligt nu jävlar ska det pluggas matte... Det finns fortfarande hopp om tanten....;) En annan sak som har hänt är att jag har skickat in ansökan till utbildningen..Oh...Nu är jag jätte nervös...Tyvärr är det så att man inte får besked försen i Augusti, det gäller att vara tidigt ute:) Tack mitt hjärta för hjälpen;)


Jag var på bröllop i lördags..mmm hon var så vacker;) Och alla höll så fina tal..Jag höll mig faktiskt borta från köket var bara inne där en gång och pratade lite med tjejerna. Jag hjälpte inte ens till..även om det inte är så många som tror mig...

Tack till min bästaste Hanna som kom och sminkade mig så fint. Det är tur att jag har dig..;)

                


Det var lite bilder..;)

Grattis min vän jag är otroligt glad för eran skull, och jag hoppas att du hade en helt underbar dag....


Jahopp imorgon är det fredag..Veckan har gått så fort kanske är det för att jag har haft så mycket att göra...Som vanligt kanske en del tänker och höjer på ögonlocken;) Men men jag är glad;) Imorgon är det först jobb på kontoret och sen är det Borgen Och Lasse Stefanz som gäller..Ska bli grymt kul;) Älskar att jobba då..Man har hatt, Lasse Stefanz på scenen och det är värsta draget...Hoppas att alla Lasse Stefanz fanz fyller stället....



Dagens fråga...När får man bryta ett löfte??


Med det mina vänner


Z

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanna - 13 oktober 2018 16:43

Oj vad det var länge sen. Var inne på skoj för att se om mitt användarnamn fortfarande fanns.. Och det gjorde det :) Fler år senare.. ...

Av Zanna - 27 september 2016 18:58

Det var länge sedan jag var inne här, trodde faktiskt aldrig att jag skulle logga in i igen. Mycket har hänt sedan sist och väldigt ont gör det. Anledningen till att jag är idag är helt och hållet mitt fel. Att tycka synd om sig själv gör ingen nytt...

Av Zanna - 9 mars 2016 14:12

Nu var det så där länge sen igen. Egentligen så vet jag inte vad jag ska skriva. Igår fick jag reda på att jag inte kommer få förlängt på grund av att jag har varit borta så mycket, sjukskriven. Jag tycker det är orättvist och blev väldigt besviken...

Av Zanna - 28 februari 2016 08:40

Av Zanna - 20 januari 2016 14:26

Oj det var länge sen. Saknar att skriva av mig men det blir liksom inte av. 2016 är här och man sätter upp massa med mål, för att sen inse att man kanske inte har klarat av hälften av dem. Jag har i alla fall bestämt mig för att detta år är mitt år...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Skapa flashcards