Zannaa

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Zanna - 16 augusti 2010 12:41

När jag vaknade i morse hade jag ingen måndags ångest alls;) Det är ju sista veckan innan semestern, så det känns som om denna vecka kommer att gå snabbt..Ett för att jag har semestern att se fram emot ...Två för att jag har så mycket  att göra denna vecka..Tror att varje dag är full späckad från morgon till kväll...Men det känns faktiskt bara kul..;)


Helgen har jag spenderat jobbandes på pendel tågen, kom upp i tjugo två timmar denna helg.Så nu har jag åkt pendel så att det räcker för ett tag känner jag..men det var kul..;)


Snart drar Borgen igång;) Yeii, man saknar kvällarna där under sommaren..Sen drar fas två igång på bugg kursen också..Spännande höst..


Sitter och väntar med spänning på att Helenes ska lägga ut nya tider för körkortsteori, hade tänkt att göra ett nytt försök med att gå på teori lektionerna i Oktober. En dag mina vänner ska Fröken Andersson också ha ett körkort..


Funderar lite över meningen, "du vet att jag bara har en av dig"? Om man säger det till någon så betyder det för mig att man kanske är speciell för just den människan..Om vi nu antar att man är speciell för den här människan,...Då förväntar man sig, i alla fall jag att den ska bry sig om dig...Mmmm jag tror att man i många lägen tar personer runt omkring sig för givna. Man nästan räknar med att de ska finnas där i vått och torrt..kanske är det så att de människorna som alltid finns där, ibland behöver lite uppskattning. Mmm vi måste ta vara på varandra...Att bry sig om ens nära och kära är nog en av de viktigaste sakerna här i livet..För att helt enkelt, bryr man sig inte tror jag att förr eller senare så står man där ensam...



En annan sak.., jag pratar ofta om att man ska leva efter att försöka uppfylla sina drömmar...Om man inte strävar efter det så tror jag att man förr eller senare slutar att leva.. jag hade en dröm, en liten dröm om att bo på Strand hotell på Öland. kanske låter töntigt i mångas öron men det var en dröm jag hade...Och nu har jag gjort det..och det var precis lika perfekt som jag trodde att det skulle vara..;) Mitt nästa scoop, är bartenderutbildningen. Jag har alltid velat gå en bartender utbildning. Och nu ska jag fan göra det. efter semestern är det jag som ska spara pengar för att gå bartender utbildningen.. Det handlar ju om rätt mycket pengar men nu jävlar..


Dagens fråga: Vad är din dröm?



Med det mina vänner..


Ciao


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards