Zannaa

Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Zanna - 28 februari 2010 04:21

Jo jag säger väl som jag gjorde igår..Nyss hemkommen från en kväll på borgen...;) Det var faktiskt en förvånadsvärt lugn kväll..Vi hade typ 250, trodde att det skulle komma minst 700...Vart var alla?? Det blev en väldigt lugn kväll i alla fall..Jag var så himla trött innan jag skulle gå till jobbet..Så jag hade faktiskt hoppats på att det skulle bli massor att göra för att man skulle hålla dig pigg men så blev det inte...:(

Prövade att sätta mig med matten idag...Dagens konstaterande Jag hatar Matte!  Ush känner inegn insperation alls för det just nu..Jag kan ge upp om jag vill och det är ingen som hänger mig för det..Oh ja förutom jag själv..Men just nu känns det rätt pissigt med den där kursen...Försöker att hitta den där vägra ge upp sidan som jag brukar ta fram ibland men jag hittar den helt enkelt inte...


Dagens fråga idag kommer att bli en liten upprepning från en tidigare blogg..Men det var inte så många som svarade då så jag tänkte ge frågan ett nytt försök...;)


Dagens fråga...: Vilken färg har själen??

 

Och sen en liten hälsning till min trogne läsare....Vart har du tagit vägen???;) Sen kan jag tala om att det spekuleras väldigt mycket om vam du är..Kanske du skulle ge dig tillkänna ändå??;)


Med det säger jag over and out


Från en väldigt trött...


Z



Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards