Zannaa

Direktlänk till inlägg 8 mars 2011

Tisdag

Av Zanna - 8 mars 2011 10:21

Vaknade tidigt, sen låg jag bara och funderade över allt och inget så det vara bara att gå upp antar jag. Funderar över varför det ska vara så svårt att säga som det är så att man förstår. Undrar om man beter sig på ett visst sätt men sen menar något annat. Något bland det värsta jag vet är när man inte svarar på meddelanden. Jag förstår faktiskt inte varför. Eller så är det så att det är mig det är fel på. Jag tänker så mycket på varför man inte svarar att det blir jobbigt.

Sen har vi det här med meddelanden som man skickar som man inte borde skicka men skickar ändå.Jag tror ni att ni alla vet vad jag menar. Oh jag hatar när man har skickat iväg just det där meddelandet och sen tänker shit varför skickade jag det där meddelandet??

Mm man kan ju inte göra så mycket när det väl är skickat men det är rätt jobbigt efteråt kan jag tycka, man liksom skämms och vet inte riktigt hur man ska bete sig. Men men det är väl bara att stå sitt kasst antar jag;)

Nästa sak att fundera över den här morgonen är det här med dåligt självförtroende..Ja mitt är ju som ni alla vet vi det här laget långt ner i botten. Om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte hur jag ska få tillbaka något av det. Allt som jag gör känns skit, det känns verkligen inte som om jag klarar någonting. Inte ens det som jag tycker är roligt, känns så roligt längre efter som jag tvivlar så mycket på mig själv..

jag ber om ursäkt att dessa bloggar inte är världens roligaste att läsa just nu, men det är vad jag känner.

Mm annars så går livet vidare. Jag kämpat på och hoppas att jag imorgon kommer att vakna upp och bara må jätte bra;) Yeiii;) Jag ler i alla fall coh det känns bra.

Dagens fråga: Hur gör man för att få tillbaka ett självförtroende?

Z


 
 
Ingen bild

Jennypluttan

8 mars 2011 10:37

Hej tjejen...Vet det var ett bra tag sedan och saknar många på jobbet men det finns vissa jag saknar mer, som DU!!

Du har alltid jobbat hårt för oss andra o alltid funnits där för oss vad det än har varit. Jag har alltid känt mig välkommen hos dig o du hälsar alltid med ett leende o jag vill bara berätta hur mycket det betytt för mig.
Du är en stark person som är sååå duktig på det du gör o det gör så ont att läsa det du skriver om hur du mår o känner dig.
Du är en väldigt värdefull människa Zanna !!
Du har alltid stöttat mig då vi pratat om privata saker o även då vi inte umgåtts privat så ska du veta jag gillar dig o alltid gjort.

O fortsätt vara den underbara person du är o låt det ta den tid det tar för att må bra igen...O tänk bara på dig själv o gör saker du tycker om o gillar !!

Glad i deg som vi säger i Norge :-)

Massa kramizar :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanna - 13 oktober 2018 16:43

Oj vad det var länge sen. Var inne på skoj för att se om mitt användarnamn fortfarande fanns.. Och det gjorde det :) Fler år senare.. ...

Av Zanna - 27 september 2016 18:58

Det var länge sedan jag var inne här, trodde faktiskt aldrig att jag skulle logga in i igen. Mycket har hänt sedan sist och väldigt ont gör det. Anledningen till att jag är idag är helt och hållet mitt fel. Att tycka synd om sig själv gör ingen nytt...

Av Zanna - 9 mars 2016 14:12

Nu var det så där länge sen igen. Egentligen så vet jag inte vad jag ska skriva. Igår fick jag reda på att jag inte kommer få förlängt på grund av att jag har varit borta så mycket, sjukskriven. Jag tycker det är orättvist och blev väldigt besviken...

Av Zanna - 28 februari 2016 08:40

Av Zanna - 20 januari 2016 14:26

Oj det var länge sen. Saknar att skriva av mig men det blir liksom inte av. 2016 är här och man sätter upp massa med mål, för att sen inse att man kanske inte har klarat av hälften av dem. Jag har i alla fall bestämt mig för att detta år är mitt år...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards