Zannaa

Alla inlägg den 28 december 2011

Av Zanna - 28 december 2011 18:28

Hemkommen efte en dag på jobbet..Känner mig lite halv sliten, jag vet inte riktigt varför..Men jag fick ledigt imorgon för att det fanns lite ont om jobb på jobbet..Känns faktiskt jätte skönt att få vara ledig...Men jag har en del ärenden som ska göras..Ett bland annat som jag tror är ett helt rätt beslut från min sida och jag är verkligen glad att det gick vägen..Är dock ledsen för att det inte gick min väg denna gång..Men jag har ju så svårt att få ihop tiden som det är..Så hade jag bara tänkt till lite innan... Kvällen kommer att spenderas tillsammans med tjejerna..;)


På fredag kväll är jag också ledig;) Yeii;) Då ska jag och ostis förbereda inför nyårs middagen....

På menyn står potatisgratäng...Vitlöksgratinerad fläskfile och cognacssås..;) Dessert kommer att bli panacotta efter speciellt önskemål..Det ska bli mysígt att göra iordning här hemm och sen få bjuda på god mat och dryck..Förhoppningvis;)


Jag ser fram emot det nya året jag gör verkligen det och hoppas att det ska bli ett kanon år...


Ciao


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards