Zannaa

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Zanna - 12 maj 2011 19:07

Oj vad jag har saknat att skriva blogg, men det har helt enkelt inte blivit av. Men nu så kanske jag kommer igång. Det kanske är så man skriver varje gång man inte har skrivit på ett tag men just nu känns det så.

Ja det händer mycket just nu, kanske är det som vanligt men det känns annorlunda. Jag har varit tillbaka för att jobba nu i två veckor och skulle egentligen ha gjort min sista dag imorgon fredag. Men nu kommer det inte att bli så på grund av det tragiska som har hänt. Efter mycket diskussioner fram och tillbaka så kommer jag nu att vara tillbaka fram tills den fredagen vecka 31. Jag kommer att jobba fullt tills sista maj och sen gå ner och jobba tre dagar i veckan. Det känns okej och det känns rätt. Det svåraste är nog att ställa in sig på att man inte ska sluta imorgon. Men det känns som jag har tagit ett rätt beslut att stanna kvar. Men jag står ändå fast vid mitt beslut jag ska sluta och det har bara skjutits fram en period för allas bästa. Är det någon som undrar något, fråga mig istället för att spekulera;)


Under den perioden som jag har varit hemma så har jag haft mycket tid till att tänka vissa dagar medans vissa dagar så har man gjort allt för att slippa tänka. Men jag har lärt mig en massa om mig själv och jag tror att jag vet hur jag vill gå vidare med mitt liv. Det gäller bara att leva som man lär eller hur är det man säger...


Ciso

Z


Du sat att om du skulle fortsätta må så här så skulle du inte överleva sommaren, jag sa att du hade många år kvar att leva. Men sen visade det sig att jag hade fel och du hade rätt. Livet är inte rättvist ibland, och som jag skrev änglarna hade en annan plan för dig.

Vila i frid Roger Arnell!

Sänder mina varmaste tankar till din familj.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards