Zannaa

Direktlänk till inlägg 9 februari 2012

Och så kom torsdagen;)

Av Zanna - 9 februari 2012 18:15

Har jobbat hela dagen lång, hade en d el att göra men det var kul och dagen gick väldigt fort...;) När jag kom hem så fick jag ta tag i en genom skitig hund som var i ett stort behov att bada..Så nu är han ren och fin min lilla toffi...

Jag har försökt att få tag i vårdecentralen hela dagen men kom inte fram, så jag får väl helt enkelt prova imorgon igen *mutter*


Har i alla fall bestämt mig för att jag måste ändra på livet på ett eller annat sätt, ska man se till de flesta råden som man får så ska man ju tänka på sig själv och ta hand om sig själv... Så idag har jag anmält mig till viktväktarna..Jag menar det positiva är ju om man går ner i vikt men det är ju också jätte bra att man får hjälp med att sätta upp en bra kost...Jag har länge levt med dåliga matvanor så det är nog inte en dag försent..Jag ska gå dit på invägning på insdag..Scary....Man kanske kan be dem hålla resultat hemligt i ett par veckor.. Nej skämt och sido jag tror att det är jätte bra för mig att börja där..Baby steps;)


Ser fram emot en ledig lördag...Först på dagen så ska ju som sagt hjälpa mamma med att sälja massa fotbollskläder..Det ska bli jätte roligt;) Det var länge sen jag var i en fotbolls hall...För er som inte visst det och kanske har svårt att tro det så spelade jag faktiskt fotboll för många år sen...Väldigt många år sen;) Höger back i Smedby Ais;) Det var tider det;)

Sen är det mys middag med macke, åsa och gänget på kvällen...


Söker ni mig imorgon kväll hittar ni mig innanför bardisken på Harrys;)


Ciao Z

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanna - 13 oktober 2018 16:43

Oj vad det var länge sen. Var inne på skoj för att se om mitt användarnamn fortfarande fanns.. Och det gjorde det :) Fler år senare.. ...

Av Zanna - 27 september 2016 18:58

Det var länge sedan jag var inne här, trodde faktiskt aldrig att jag skulle logga in i igen. Mycket har hänt sedan sist och väldigt ont gör det. Anledningen till att jag är idag är helt och hållet mitt fel. Att tycka synd om sig själv gör ingen nytt...

Av Zanna - 9 mars 2016 14:12

Nu var det så där länge sen igen. Egentligen så vet jag inte vad jag ska skriva. Igår fick jag reda på att jag inte kommer få förlängt på grund av att jag har varit borta så mycket, sjukskriven. Jag tycker det är orättvist och blev väldigt besviken...

Av Zanna - 28 februari 2016 08:40

Av Zanna - 20 januari 2016 14:26

Oj det var länge sen. Saknar att skriva av mig men det blir liksom inte av. 2016 är här och man sätter upp massa med mål, för att sen inse att man kanske inte har klarat av hälften av dem. Jag har i alla fall bestämt mig för att detta år är mitt år...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards