Zannaa

Alla inlägg under februari 2013

Av Zanna - 28 februari 2013 22:28

Idag har jag haft fullt upp, möte med terapeften och sen arbetsinterjuv...Det kändes bra att äntligen få komma på en interjuv men det var nervöst..Men gud vilken grym arbetsplats jag hoppas verkligen att jag får chansen att arbeta där... Sen var det bara att gå coh handla och sen hemma och hämta toffi..Som kom hem med ett öga som inte dåg jätte bra ut..Jag hoppas verkligen att det ska bli bli bättre tills imorgon annars får vi ringa farbror doktorn...


Kvällen har spenderats med min fina vän Hanna :) Jag älskar när vi ses hjärtat..Lycka till med bakandet imorgon..


Z  

Av Zanna - 25 februari 2013 11:32


Ja måndagen är redan här..veckorna går fort... Vaknade tidiigt idag så jag har hunnit med en del nu på morgonen...Nu satte jag mig precis med en kopp kaffe, och tänkte kolla hur det ser ut på jobb fronten... Imorgon ska jag dock ut till Smedby och jobba en dag :) Det ska bli jätte kul.... Börjar ju tröttna rätt bra på att gå hemma... Ikväll ska jag ut och träffa tjejerna i F06 det ska också bli kanon skoj...


Föresten är det någon som vet hur jag gör för att ställa in så att bilderna jag lägger in på bloggeninte går att kopiera??


Skickar med  mitt val 2013 till Eurovision...:) David Lindgren!  

Av Zanna - 24 februari 2013 11:48

Kännermig lite lätt rastlös idag.. Skulle vilja göra något men jag får nog snällt sitta still..Hmmm varför tänker ni nu?:) jo för klump Fia var igång igår igen och snubblande och vred mitt älsklings knä...Jätte bra verkligen... Det där stackars knät får aldrig vara i fred;)

Gårdagens konstaterande: jag lyckades komma upp i hela EN kommentar igår;) Poppis tjej;) Tack puman;)

Nu ska jag titta på äta,sova, dö.. Någon som har sett den?


Z

Av Zanna - 23 februari 2013 21:24

Funderar på hur många kommentarer jag kan få innan midnatt..,Are you Up for it? ;)

Av Zanna - 23 februari 2013 17:25

   

Lördagen har spenderats med min toffi och en liten tjejja som vi har här på besök, det var full fart i hundgåården kan jag  säga...


Kvällen kommer att spenderas framför tvn och mellon, även om jag inte har allt för stora förhoppningar på den..Tycker inte riktigt att musik Sverige har levererat i år.. Min röst går till David Lindgren...

På måndag ska jag ut och få vara med på träningen hos F06, det ska bli riktigt roligt att träffa dem igen...


I övrigt så håller jag på att söka jobb, men det verkar vara svårt att få ett jobb. Men skam den som ger sig... Tycker att det är svårt att veta vad man ska skriva i sitt personliga brev... Men man lär sig något hela tiden...


Ciao


Z

Av Zanna - 11 februari 2013 17:04

Ja veckorna knallar på, känns inte som om man riktigt hänger med...

I helgen har det varit fullt hus, jätte roligt men gud vad jag var trött i söndags...

Imorse så vinkade jag av våran Norska vän som har varit här på besök, alltid roligt att ha dig poå besök Norsken..vi syns i maj   


Sen kollade jag på reprisen av melodifestivalen och undrar för mig själv varför inte Erik och Tone gick direkt till final...

veckan kommer att bestå av lite fotbollsplanering och sen ska jag vara på klubben på onsdag ekväll för att kränga lite fotbollskläder... Ser fram emot det förra året var kanon kul...


Ciao


Z

Av Zanna - 6 februari 2013 06:21
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Zanna - 3 februari 2013 16:21

Ankor är bra djur;)

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards