Zannaa

Alla inlägg under augusti 2013

Av Zanna - 30 augusti 2013 08:08

Fredag minsann ..
Fortfarande hängig och sjuk men jag ska ta mig upp till Vilbergens marknad idag i alla fall.
Skulle ha åkt till Stockholm i helgen med bästa kusin men det får vänta det är ju inget roligt att vara sjuk när man är iväg.

Annars vad ska ni hitta på i helgen?

Z

Av Zanna - 27 augusti 2013 16:27

Igår startade vi upp träningarna med F07 och idag så kör vi P07, vilja energi knippen de är;)
Dagen jag har jag spenderat hemma då förkylningen inte vill ge med sig riktigt . Vi har haft Fancy hemma också hon gjorde mig sällskap vid datorn;) Problemet är ju att man knappt ser henne.

Av Zanna - 25 augusti 2013 16:18

Slapp blir det idag och jag hoppas verkligen att jag blir frisk snart.

Jag måste verkligen ha ett jobb, jag håller på att bli galen snart. Önskar att någon hade något tips att komma med.

Av Zanna - 19 augusti 2013 15:18

Hej hopp vad sommaren har gått, nu är det redan dags att starta upp träningen med F07. Dock en vecka för tidigt men vi har blivit inbjudna att spela lite match på kul tillsammans med Åby IF på lördag så det ska bli jätte spännande ;)

Snart dags att packa tränings väskan och dra iväg. Avslutar kvällen med ett överlämnings möte med ledarna i P 06, det ska bli kul att träffa dem igen.

Z

Av Zanna - 16 augusti 2013 13:35

Hade en helt fantastisk kväll igår på Rix FM festivalen, det var bra artister och fint väder. Kanon bra verkligen.

Idag hade jag tänkt att jag skulle kolla in marknaden en sväng och sedan se Rydell och Quick, jag såg dem förra året på Lindö FF festen och då var de kanon. Hoppas bara att vädret håller i sig, det verkar som att det finns stor chans till regn och det vill vi inte ha   


Jag vill tatuera mig, jag är verkligen jätte sugen. tror faktiskt att jag ska göra det när jag får råd. Jag vet redan vad jag vill ha  och vart den ska  sitta...


Just det vi avslutade kvällen med fyrverkerierna vid strömmen och sen träffade jag på den här talangen i lobbyn på Grand.



 Jätte mysigt!


Nej nu är det dags att söka lite jobb :)


Z

Av Zanna - 15 augusti 2013 14:54

Nu har jag fixat och styrt hela dagen så nu är det dags att äta lite lunch och sen hämta Toffi.

Rix FM festival är i stan också så dit ska jag ikväll;)

I helgen är det augusti fest för hela slanten och på måndag börjar vi fotbollsträningarna igen;)

Var ute och cyklade en sväng idag och man får ju passa sig så man inte blir överkörd av en bilist. Shit vad de kör.

Z

Av Zanna - 13 augusti 2013 18:42
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Zanna - 12 augusti 2013 16:53

Hittade den här bilden på min pappa...

Det är min absoluta favorit bild...


 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards