Zannaa

Direktlänk till inlägg 16 januari 2009

Data böcker är dyrt minsann

Av Zanna - 16 januari 2009 17:09

Hmmm 429 spänn!!! 429 spänn!!!


Ja det var det jag betalade för att få min  bok till min data kurs som jag nu ska plugga..Tycker för övrigt att det är sjukt dyrt men men som någon sa det kostar att ligga på topp;)


Mmmm snart är det bara två veckor kvar tills cowboy hatten åker fram;) Mm den 30:e kommer de nämligen, Lasse Stefanz och ska spela på borgen. det ska bli helt sjukt kul att få jobba då..Där trivs jag i min bar;) Hmm känner mig nästan lite barnslig när jag tänker på det där barnsliga leendet jag brukar få när jag tar på mig hatten;) Mmm minsann;)


Idag har jag inte gjort mycket vettigt mer än att jag satt i pyjamas fram till två..Mmm kan nog inte komma ihåg när jag gjorde det sist men det var skönt..


Det är snart dags att göra sig iordning för kvällen.

På scehmat för kvällen står det TJEJFEST!!

Det ska bli jätte roligt att träffa tjejerna ikväll..Men jag var duktig tjej jag köpte bara en flaska vin inte en bag in box som jag köpte sist...Ha ha ha jag och Roffan drack rödvin för hela slanten sist..Närsta dag fick vi reda på att vi tömt hela boxen på två pers..mmm skaplig huvudvärk hade man dagen efter i alla fall...


Hmm vad har jag funderat på under dagen... Hur viktigt är det att man är sexig? Vill man vara sexig eller vacker eller kanske båda? Vilken av grejorna väger tygnst. Ja det är nog upp till var och en antar jag.. Men det tål ändå att funderas på..


Något annat jag har funderat på.. Kan man älska någon på avstånd? Jag hörde en låt som hanlade om det idag..Kan ni gissa vilken?;) Jag menar avståndet behöver ju inte vara antalet mil utan avståndet kan ju vara något helt annat... Jag menar tänk om man har varit gift eller bara tillsammans med någon i många många år. Då tror jag verkligen att man älskar den eller jag hoppas i alla fall att det är så;) Men sen kanske man älskar någon mer..Kanske älskar man en person sen tidigt i livet som man av någon anledning inte kunde vara med eller vad vet jag..det får mig helt osökt att komma in på frågan kan man älska två stycken samtdigt...


Det händer väldigt mycket runt omkring mig så det känns som om jag är extra känslomässig just nu eller vad vet jag kanske jag är sån..


Pratade med mormor precis och vet ni..den 31 januari har min mormor och morfar varit gifta i 50 år... Så häftigt!


Ja nu ska jag väll sluta svamla..

Men vi hörs säkert imorgon;)


Puss


Z

 
 
Ingen bild

Trogen och den enda som lämnar jobbiga kommentarer

16 januari 2009 22:11

Vore ju kul o få se en bild med den där hatten på! Verkligen!
Vad är sexig? Vad är vacker? Beror på vem du frågar! Finns inget ideal som gäller för alla. Bäst är det som är äkta och inte påklistrat! Tänk om folk kunna tänka så! Oj vad skönt det skulle vara!
För att inte bli långrandig lämnar jag ämnet att älska på avstånd med en enda kommentar: ja det kan man nog men det blir nog väldigt jobbigt i längden.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanna - 13 oktober 2018 16:43

Oj vad det var länge sen. Var inne på skoj för att se om mitt användarnamn fortfarande fanns.. Och det gjorde det :) Fler år senare.. ...

Av Zanna - 27 september 2016 18:58

Det var länge sedan jag var inne här, trodde faktiskt aldrig att jag skulle logga in i igen. Mycket har hänt sedan sist och väldigt ont gör det. Anledningen till att jag är idag är helt och hållet mitt fel. Att tycka synd om sig själv gör ingen nytt...

Av Zanna - 9 mars 2016 14:12

Nu var det så där länge sen igen. Egentligen så vet jag inte vad jag ska skriva. Igår fick jag reda på att jag inte kommer få förlängt på grund av att jag har varit borta så mycket, sjukskriven. Jag tycker det är orättvist och blev väldigt besviken...

Av Zanna - 28 februari 2016 08:40

Av Zanna - 20 januari 2016 14:26

Oj det var länge sen. Saknar att skriva av mig men det blir liksom inte av. 2016 är här och man sätter upp massa med mål, för att sen inse att man kanske inte har klarat av hälften av dem. Jag har i alla fall bestämt mig för att detta år är mitt år...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards