Zannaa

Direktlänk till inlägg 18 januari 2009

Så mycket leksaker har jag nog aldrig sett...

Av Zanna - 18 januari 2009 11:57

Ja då var söndagen här..Och det är nog tur det för jag hade nog inte pallat en kväll av festande till.. Den här helgen kan man sammanfatta med tre ord tror jag:

Fest

Tjejer

Vin, hmmm massa vin.


Jag har ju som sagt varit på två tjejfester denna helg så jag får säga Tack tjejer för två jätte trevliga kvällar. Mm status på baksmällan får jag nog säga är rätt stabil;) Kroppen är väll i chock eller nått..

Mmm tjejerna drog med mig till palace igår..oj jag har nog inte varit där på över ett år eller mer...

Mm till och med personalen frågade vart jag hade tagit vägen..Hmm vad betyder det..Har man kanske varit där för mycket förut då om man blir saknad av personalen. Tål att tänkas på faktiskt;)

Jag kom i alla fall fram till att jag har blivit på tok för gammal;)

Men men jag är glad ändå.

Träffade på en gammal bekant igår som fick mig att fundera lite på, så lite som behövs för att en människa ska förändra sig totalt..

Personen ifråga har gått och blivit lite kändis..Fick med en låt i melodifestivalen och så vidare. Igår var personen på palace för en spelning, och såg ja vad ska jag säga helt annorlunda ut..han hade sminkat sig.. Och såg faktiskt helt förstörd ut.Usch det var inget roligt att se..

Så ja jag undrar nog lite varför måste man bli en annan människa bara för att man blir kändis? Duger man inte som man är eller vad är det frågan om??


Efter tjejfesterna denna helg så skulle jag nog kunna ägna en hel dag åt att bara sex blogga tror jag;)Bilden som följer nedan, ifrån tjejfesten igår med tillhörande sex party;) Så är det någon som blir sugen på lille harry är det bara att säga till;) ha ha ha inte visste jag att de skulle ha ett namn också..


Ja vad har vi lärt oss av denna helg...


Stör inte grannarna när du har fest utan lämna ett meddelande på deras dörr nu när de har satt upp ett block;) ( det var en intern grej)


Nej jag får nog säga att det jag kommer att minnas mest från denna helg är nog att mina kompisar tycker att jag är pryd.. Va fan jag?;) Vad är det frågan om, jag kan visst säga snuskiga saker..hmmm pryd minsann;)


Hur är man egentligen när man är pryd liksom?? Det får helt enkelt bli dagens fråga;)


Ja vad står på scehmat i veckan..Ja det är mest jobb faktiskt, och på fredag ska jag jobba på borgen det ska bli kul!


nej nu får jag nog sluta svambla och ta tag i det här..


Med dessa ord mina vänner säger jag


SEEEE YAAA


Z


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanna - 13 oktober 2018 16:43

Oj vad det var länge sen. Var inne på skoj för att se om mitt användarnamn fortfarande fanns.. Och det gjorde det :) Fler år senare.. ...

Av Zanna - 27 september 2016 18:58

Det var länge sedan jag var inne här, trodde faktiskt aldrig att jag skulle logga in i igen. Mycket har hänt sedan sist och väldigt ont gör det. Anledningen till att jag är idag är helt och hållet mitt fel. Att tycka synd om sig själv gör ingen nytt...

Av Zanna - 9 mars 2016 14:12

Nu var det så där länge sen igen. Egentligen så vet jag inte vad jag ska skriva. Igår fick jag reda på att jag inte kommer få förlängt på grund av att jag har varit borta så mycket, sjukskriven. Jag tycker det är orättvist och blev väldigt besviken...

Av Zanna - 28 februari 2016 08:40

Av Zanna - 20 januari 2016 14:26

Oj det var länge sen. Saknar att skriva av mig men det blir liksom inte av. 2016 är här och man sätter upp massa med mål, för att sen inse att man kanske inte har klarat av hälften av dem. Jag har i alla fall bestämt mig för att detta år är mitt år...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards