Zannaa

Direktlänk till inlägg 27 januari 2009

Komplimanger;)

Av Zanna - 27 januari 2009 20:01

Till mitt hjärta Stoffe;) tack för att du alltid delar med dig av dina tankar;) Och för att du alltid får mig att får mig att få ett leende på läpparna med dina smyg komplimanger..Saknar dig vännen;)


Till min Ostbåge;) Min alldeles speciella ostbåge;) Me love you..och glöm inte...Att jag alltid finns här för dig och att vi ska gå många promenader i framtiden;)


Till min Roffa;)...Ditt skratt får mig att känna mig levande;)


Min lilla party cropier pingla...Tack för att du är den du är..


Min egna präst;) Du har alltid att finnas i mitt hjärta och du är min vän för livet..


Min Magdis. Mi corazon..Mi vida..Saknar dig...Love you


Min egna sminkös;) Saknar dig och är så stolt över dig....


Till min egna Dali... Dali du ger mig visioner i livet;) Glöm aldrig att cidern möglar..


Min nallebjörn;) Kram...


Min egna vakt..Du är bäst gumman;)


Och sen en liten hälsning till min trogna läsare..tack för alla dina klockrena kommetarer och vettiga tankar;) Önskar jag kunde läsa din blogg..


Min egna pp...;) Var det rätt... Tack för att du för finns..


Hmm hoppas att jag inte glömt någon nu.. Men jag ville egentligen bara säga Tack för att ni finns i mitt liv;) Inga ord räcker till för att beskriva´...


The one and only


Zorro

 
 
Ingen bild

Ostbågen,igen :)

28 januari 2009 10:24

Haha,ja skrev en kommentar som försvann tror ja!Men lööööv ju tuuuu

 
Ingen bild

Christopher

28 januari 2009 16:27

Jo, jag märkte att mitt förra inlägg var lite väl långt kanske ;) Men som sagt tankar är väl till för att delas !?
En tänkvärd fråga får fart på skrivandet ;)

Och ditt leende är smittande, så jag brukar ha en tendens att le jag med :)

Saknar dig med, får flytta 'hem' igen när jag är klar här nere i mörkaste småland. I alla fall så pass långt norr ut att en fika inte blir så strulig, 30 mil var inget bra val från min sida... ( skrattar ) å andra sidan hade det nog varit lite för långt att pendla :)

 
Ingen bild

Trogen läsare

28 januari 2009 22:29

TAAACK för att du nämner mig. Blir ju glad ju! ;) Min blogg finns inte, än. Blir det nån lovar jag att du ska få reda på var du kan läsa den.
Du kan titta dig själv i spegeln och se varifrån jag får inspiration att skriva svar på det du skriver. Det är DU och dina schyssta inlägg här som lockar till reaktioner och skrivande från min sida.
Kram från en som kommer att förbli trogen läsare!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanna - 13 oktober 2018 16:43

Oj vad det var länge sen. Var inne på skoj för att se om mitt användarnamn fortfarande fanns.. Och det gjorde det :) Fler år senare.. ...

Av Zanna - 27 september 2016 18:58

Det var länge sedan jag var inne här, trodde faktiskt aldrig att jag skulle logga in i igen. Mycket har hänt sedan sist och väldigt ont gör det. Anledningen till att jag är idag är helt och hållet mitt fel. Att tycka synd om sig själv gör ingen nytt...

Av Zanna - 9 mars 2016 14:12

Nu var det så där länge sen igen. Egentligen så vet jag inte vad jag ska skriva. Igår fick jag reda på att jag inte kommer få förlängt på grund av att jag har varit borta så mycket, sjukskriven. Jag tycker det är orättvist och blev väldigt besviken...

Av Zanna - 28 februari 2016 08:40

Av Zanna - 20 januari 2016 14:26

Oj det var länge sen. Saknar att skriva av mig men det blir liksom inte av. 2016 är här och man sätter upp massa med mål, för att sen inse att man kanske inte har klarat av hälften av dem. Jag har i alla fall bestämt mig för att detta år är mitt år...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards