Zannaa

Direktlänk till inlägg 11 mars 2009

mm onsdagen blev en rätt bra dag trots allt...;)

Av Zanna - 11 mars 2009 21:40

MMm jag är rätt nöjd med dagen som har varit faktiskt..Känns som om jag har fått otroligt mycket uträttat..och vet ni..Jag har fått ett ett kontor;) Minsann..Och en egen fotölj som folk kan sitta i ifall att det skulle vara så att någon som behöver mig;) Det kanske är jätte töntigt men det känns som en jätte stor grej...Mitt egna kontor minsann;) Dagen har bestått av jobb, data kunskap...Och jag klarade faktiskt den där upggiften som jag var helt nipprig för..Jag hoppas bara att den är rätt..Annars vet jag inte vad jag gör med datorn..Något vi alla ska lära oss är en sak...Det beror aldrig på handhavande fel....;)


Hmm kommer du ihåg mig än...Kommer du ihåg mig än...;) Jag säger bara dansbandskanalen.se. Gör ni det, kommer ni ihåg??

Om jag ska avslöja en sak av alla jag kommer ihåg. Jag kommer ihåg min absolut första kyss....Hmm det var romantiskt minsann..Jag var kanske 13 år eller nått...Var på Öland med min moster och hennes familj..Och sen var vi på stranden en dag och där såg jag honom.. Anders.. Ha ha jag kommer aldrig glömma det..Jag skulle nog vilja säga att det är sådana minnen som man kommer att bära med sig hela livet..Det är det som får en att le i de svåraste stunderna...


Just det jag var ju och tränade idag tillsammans med min PT..Han var precis lika fräch som jag absolut inte ville att han skulle vara.Men jag tyckte nästan synd om honom...Hur många gånger per dag drar han inte det där...;) Ha ha men nu är det beach 2009 som vi siktar på...


Just det..Till min vän i alla lägen..Ostbågen (Me Love you) En USA date är ju en sådan som man ser i alla collage filmer....;) Tänk om vi ändå kunde ha det så här..Fast fan då skulle vi vara tvungna att vara cheerleders hela bunten;) Ha ha ha..


Jag läste en blogg idag som berörde mig otroligt...En blogg om en årsdag för en förlorad pappa..Det fick mig att tänka på min pappa...Mm jag får tårar i ögonen när jag tänker på det..Min pappa, min älskade pappa..Han lever och mår bra...Men under de senaste åren har han växt, kan man säga så om sin pappa...Hmm jag vet nog inte hur jag ska förklara det annars...Min pappa är nog en av de stoltaste mäniskorna som jag någonsin har mött... Han är en stark man med sina principer och sin stolhet... Men även en stolt man lär sig..Han har börjat skriva sms...Hmmm min pappa liksom..För några år sedan skulle han aldrig ha gjort det....Mmm jag vill säga till min pappa jag är stolt över att vara din dotter!


Ibland så finns det så många känslor runt omkring så man vet inte riktigt vart man ska ta vägen. En del visar sorg, en del respekt, en del öppnar en del av sitt hjärta... Jag tror på och kommer alltid att göra det..I varje människas hjärta så finns det något speciellt som man ska ta vara på...


Mmm det blev känslosamt det här..Till denna blogg bifogar jag lite bilder..En på mig privat, en på mig på väg till jobbet och en som visar min fina skylt...


Dagens fråga kommer att bli: Vad är det som gör att man så lätt glömmer de som har betytt något?


Med det mina vänner såger jag

Ciao;) The one and only Z


OBS!! En liten efterlysning efter min "trogna läsare" vart har du tagit vägen?


Och ett tack till min vän roffis;) För att du är den du är;)

 
 
Ingen bild

Roffan

12 mars 2009 18:47

Himla fin skylt minsann =) Kan lova att jag kommer att ta alla tillfällen i akt att komma å hälsa på dig på ditt nya kontor!!! Typiskt att PT:n skulle vara en pingla, men det verkar ju ha gått bra ändå =) Du är så go Zanna!! Kram kram!!

 
Ingen bild

Trogen läsare

12 mars 2009 21:56

I´m alive! Don´t worry! :D Har bara haft ruskigt mycket att göra senaste tiden. Du vet nytta kommer alltid före nöjen!
Man kan ju inte vara annat än imponerad av dig som kommit igång med träning OCH ska sluta röka på riktigt. Samvetet gör sig rejält påminnt hos mig just nu fast röker gör jag ju iofs inte men jag tränar ju inte heller... Illa det där! Illa vore det också att förlora en förälder man tycker om. usch vad fruktansvärt det skulle vara. Går inte riktigt att tänka sig in i det.
Haha du skrev om din första kyss. Minns knappt min första - den var nog inte så minnesvärd varken för mig eller den stackars tjejen som blev utsatt för den. Hua så hemskt! Fast det har ju blivit bättre med åren - tur det kanske! :D
Sen skrev du i ditt förra inlägg - när hade du din första date? Kan du precisera date lite mera så ska jag försöka svara helt ärligt sen! Jodå jag lovar! Helt ärligt! :)
Avslutar inlägget med att säga att det är en jäkla fin skylt du fått på ditt egna kontor. Sen kan jag ju bara inte låta bli att säga att du är en alldeles förtjusande vacker tjej också! Nää rodna inte nu! :)

 
Emelinda

Emelinda

23 mars 2009 20:25

Imponerad Zanna. Du har verkligen jobbat upp dig, en annan står o stampar på nästan samma punkt i arbetslivet som för 3år sedan när vi sågs första gången. Suger balle!

http://emelinda.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanna - 13 oktober 2018 16:43

Oj vad det var länge sen. Var inne på skoj för att se om mitt användarnamn fortfarande fanns.. Och det gjorde det :) Fler år senare.. ...

Av Zanna - 27 september 2016 18:58

Det var länge sedan jag var inne här, trodde faktiskt aldrig att jag skulle logga in i igen. Mycket har hänt sedan sist och väldigt ont gör det. Anledningen till att jag är idag är helt och hållet mitt fel. Att tycka synd om sig själv gör ingen nytt...

Av Zanna - 9 mars 2016 14:12

Nu var det så där länge sen igen. Egentligen så vet jag inte vad jag ska skriva. Igår fick jag reda på att jag inte kommer få förlängt på grund av att jag har varit borta så mycket, sjukskriven. Jag tycker det är orättvist och blev väldigt besviken...

Av Zanna - 28 februari 2016 08:40

Av Zanna - 20 januari 2016 14:26

Oj det var länge sen. Saknar att skriva av mig men det blir liksom inte av. 2016 är här och man sätter upp massa med mål, för att sen inse att man kanske inte har klarat av hälften av dem. Jag har i alla fall bestämt mig för att detta år är mitt år...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards