Zannaa

Alla inlägg den 8 april 2009

Av Zanna - 8 april 2009 17:42

Ja då var man hemma från ännu en dag på jobbet... Det var en helt okej dag måste jag säga, fick massor gjort...Nu har man bara jobbet hemma kvar..Måste verkligen plugga data, och nu sitter jag ju vid datorn men det kändes lite roligare att skriva blogg av någon konstig anledning....


Dagens väder får mig att tänka på en låt...Gissa artisten...

Det regnar och regnar, himmeln är grå, men inom mig där är känslan blå.....


Har fortsatt att fundera lite på det här med att tolka en annan människa..Jag tror att det är svårt, man kan aldrig veta vad en människas hjärta säger man kan bara höra rösten..Har ni någon gång varit med om att ni har ställt en fråga till en person...Ni får vänta....Man vet inte vad man ska ta sig till under tiden man väntar och på något sätt när man får svaret så är det inte det svaret man har hoppats på eller är det?? Mm det är konstigt det där...


Jag tror att man kan ägna sig hela livet och fundera över vad det är som gör att en människa säger eller gör som den gör..Kanske en dag så kommer man på svaret...Kanske.....


I januari ska jag gå på bröllop minsann.Det ser jag fram emot..Hmm undra vad jag ska ha på mig..Ohh det kommer vara ett helt underbart vackert bröllop det tror jag..Hitills har jag inte varit bjuden på mer en ett bröllop men jag har säkert jobbat på flera hundra...Hmm det har jag nog sakt förut känns det som...


Ohhhhh vad jag är röksugen...............


Vad är det som gör att jag tycker att det är så svårt att ringa upp någon...Usch jag har varit på väg att ringa ett samtal i flera veckor nu men har fortfarande inte ringt,....Det värsta med hela grejen är nog att jag verkligen vill ringa det här samtalet men så fort jag tänker tanken så bara knyter det sig i magen och jag hittar nog säkert på 100 saker som jag måste göra innan....men sen ringer jag aldrig..


Ja mina vänner antar att jag måste ge mig på datakunskapen nu..

Ta hand om er så länge


Z



Av Zanna - 8 april 2009 13:28

Sitter på jobbet, har det faktiskt rätt lugnt, men jag har haft att göra sen imorse så det är rätt skönt att det lugnat sig lite.

Mmm vilket tråkigt väder det är idag, det märks att det har varit soligt ett par dagar nu för då blir man alltid så trött när det mulnar på...

Idag har röksuget varit helt för jäkligt..Jag blir inte av med det känns det som...Frustration.....Hur botar man det? Förslag mottages gärna;)


Ålandskryssen med Birka och No Tjafs går av stapeln den 30 maj;)Har inte bokat resan än men jag ska göra det i dagarna. Oh vad jag ser fram emot det!! De ska bli så himla roligt att få se dem på scenen..Jag undrar om de kommer att känna igen mig det var ju ett tag sen...Sen håller jag tummarna för att det är några av mig nära och kära som vill följa med;)


Varför ska det vara så svårt att förstå männiksor?

Det undrar jag minsann..Eller ska man istället fråga varför det är så svårt att tolka människor..Mmm det kan göra mig galen att inte veta vad folk menar...Konstigt...


Nej dags att återgå till arbetet...


Se ya


the one and only


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards