Zannaa

Direktlänk till inlägg 8 april 2009

Hemma igen...

Av Zanna - 8 april 2009 17:42

Ja då var man hemma från ännu en dag på jobbet... Det var en helt okej dag måste jag säga, fick massor gjort...Nu har man bara jobbet hemma kvar..Måste verkligen plugga data, och nu sitter jag ju vid datorn men det kändes lite roligare att skriva blogg av någon konstig anledning....


Dagens väder får mig att tänka på en låt...Gissa artisten...

Det regnar och regnar, himmeln är grå, men inom mig där är känslan blå.....


Har fortsatt att fundera lite på det här med att tolka en annan människa..Jag tror att det är svårt, man kan aldrig veta vad en människas hjärta säger man kan bara höra rösten..Har ni någon gång varit med om att ni har ställt en fråga till en person...Ni får vänta....Man vet inte vad man ska ta sig till under tiden man väntar och på något sätt när man får svaret så är det inte det svaret man har hoppats på eller är det?? Mm det är konstigt det där...


Jag tror att man kan ägna sig hela livet och fundera över vad det är som gör att en människa säger eller gör som den gör..Kanske en dag så kommer man på svaret...Kanske.....


I januari ska jag gå på bröllop minsann.Det ser jag fram emot..Hmm undra vad jag ska ha på mig..Ohh det kommer vara ett helt underbart vackert bröllop det tror jag..Hitills har jag inte varit bjuden på mer en ett bröllop men jag har säkert jobbat på flera hundra...Hmm det har jag nog sakt förut känns det som...


Ohhhhh vad jag är röksugen...............


Vad är det som gör att jag tycker att det är så svårt att ringa upp någon...Usch jag har varit på väg att ringa ett samtal i flera veckor nu men har fortfarande inte ringt,....Det värsta med hela grejen är nog att jag verkligen vill ringa det här samtalet men så fort jag tänker tanken så bara knyter det sig i magen och jag hittar nog säkert på 100 saker som jag måste göra innan....men sen ringer jag aldrig..


Ja mina vänner antar att jag måste ge mig på datakunskapen nu..

Ta hand om er så länge


Z



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanna - 13 oktober 2018 16:43

Oj vad det var länge sen. Var inne på skoj för att se om mitt användarnamn fortfarande fanns.. Och det gjorde det :) Fler år senare.. ...

Av Zanna - 27 september 2016 18:58

Det var länge sedan jag var inne här, trodde faktiskt aldrig att jag skulle logga in i igen. Mycket har hänt sedan sist och väldigt ont gör det. Anledningen till att jag är idag är helt och hållet mitt fel. Att tycka synd om sig själv gör ingen nytt...

Av Zanna - 9 mars 2016 14:12

Nu var det så där länge sen igen. Egentligen så vet jag inte vad jag ska skriva. Igår fick jag reda på att jag inte kommer få förlängt på grund av att jag har varit borta så mycket, sjukskriven. Jag tycker det är orättvist och blev väldigt besviken...

Av Zanna - 28 februari 2016 08:40

Av Zanna - 20 januari 2016 14:26

Oj det var länge sen. Saknar att skriva av mig men det blir liksom inte av. 2016 är här och man sätter upp massa med mål, för att sen inse att man kanske inte har klarat av hälften av dem. Jag har i alla fall bestämt mig för att detta år är mitt år...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards