Zannaa

Alla inlägg den 28 april 2009

Av Zanna - 28 april 2009 21:25

God kväll mina vänner..

Nästan nyss hemkommen från en heldag med VD möte i Stockholm...det är inte varje dag man träffar en VD direkt..Om jag tänker efter så har jag nog aldrig gjort det faktiskt så visst är det väll lite speciellt..Säkert inte många som tycker men jag tycker det är lite speciellt..Vet inte riktigt hur jag ska förklara så att jag lämnar den discussionen där..

Känner mig lite halv hängig idag..Vet inte vad det är..Känns som en förkylning men ändå inte..Det var någon som sa att det kanske skulle kunna vara pollen allergi men jag  vet inte det ja..Jag har ju aldrig haft pollen allergi förut..Har svårt att tro det minsann;)


En tanke jag hade idag kommer som dagens fråga:

Vad är skillnaden mellan äkta känslor och enbart sexuell attraktion? Kan man blanda ihop dem?


Mmm syndade och tog ett bloss idag..Men det smakade faktiskt jätte äckligt..Känner det som om jag har svikit mig själv men men det är bara att ta nya tag...


Ja mina vänner nu ska jag sussa puss och kram


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards