Zannaa

Direktlänk till inlägg 20 juni 2009

Becherweisser:)

Av Zanna - 20 juni 2009 15:08

Ja vad ska man säga när alkoholen träder in så är det inte alltid så lätt att uttala alla ord rätt.. Är det så att tanken hänger inte med den egentliga handlingen??;) Våga vägra midsommar visade sig bli en jätte bra grej..Grillning på balkongen, massa öl moch massa goda skratt..Får be min vän ostbågen om ursäkt för att jag inte är en så bra lagkamrat i singingstar ABBA;) Det är ju faktiskt jätte svårt att hänga med i texten även om man alltid tror att man kan en låt utantill, eller hur var det nu;)


Tanke: Varför pratar man inte med den som man har ett förhållande med? Runtomkting så hör jag folk som klagar på både det ena med det andra i sitt förhållande. Man är inte nöjd med något, man retar sig på när han/hon gör si? Ja ni vet allt det där. Ett förhållande tar slut och så står man där och undrar vad fan det var som hände. Kan det vara så att om man bara började att prata med varandra och talade om vad det var man ville så skulle man lösa många bekymmer... Handen på hjärtat hur många har du någon gång försökt att tala om för din partner att du faktiskt inte tycker om när man blir smekt på det stället?? Det är ju en av de svåraste sakerna att prata om i ett förhållande, sex. Jag tycker i alla fall det är pinsamt och om jag får välja så gör jag det helst inte;) Men jag har upptäckt på senare år att man faktiskt kan vinna rätt mycket på att berätta vad man tycker. Och det gäller inte bara sex utan det gäller allt. Tala om varför du inte mår bra, tala om vad du vill ha, diskutera fram en lösning. Jag tor att alla har något att vinna på att bara prata om saker. För jag menar vad är ett förhållande i tystnad?


Dagens fråga: Varför är man hellre tyst i ett förhållande?


Rollen som storasyster är inte alltid lätt. Man måste finnas där i de svåra stunderna, i de bästa stunderna, man ska veta allt, och ha en lösning på alla möjliga probelm. Men jag är ändå väldens stoltaste storasyster..Bara det att ibland så kan jag inte svara på allt och blir alltid jätte orolig i de svåra stunderna, men jag älskar deg alltid Abdullah;) Du lär mig nya saker varje dag;)


Med det mina vänner säger jag ciao!!


Z

 
 
Ingen bild

Ostbågen

24 juni 2009 12:37

TACK för en skitrolig kväll! :D Hahaha!Å du va visst duktig på singstar,de va bara nån annan som tog över lite*rodnar*
Hoppas vi ses snart!Puss å kram

 
Ingen bild

Mia

26 juni 2009 14:38

Hej
Hoppas allt är bra i värmen...
Man kan ju alltid hoppas att du har semester. Hur har det gått med jobbet? Får du ha kvar tjänsten du har nu?
Sköt om dig....

 
Ingen bild

Mia

1 juli 2009 22:00

Hallå!!!!

Var har du tagit vägen??

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanna - 13 oktober 2018 16:43

Oj vad det var länge sen. Var inne på skoj för att se om mitt användarnamn fortfarande fanns.. Och det gjorde det :) Fler år senare.. ...

Av Zanna - 27 september 2016 18:58

Det var länge sedan jag var inne här, trodde faktiskt aldrig att jag skulle logga in i igen. Mycket har hänt sedan sist och väldigt ont gör det. Anledningen till att jag är idag är helt och hållet mitt fel. Att tycka synd om sig själv gör ingen nytt...

Av Zanna - 9 mars 2016 14:12

Nu var det så där länge sen igen. Egentligen så vet jag inte vad jag ska skriva. Igår fick jag reda på att jag inte kommer få förlängt på grund av att jag har varit borta så mycket, sjukskriven. Jag tycker det är orättvist och blev väldigt besviken...

Av Zanna - 28 februari 2016 08:40

Av Zanna - 20 januari 2016 14:26

Oj det var länge sen. Saknar att skriva av mig men det blir liksom inte av. 2016 är här och man sätter upp massa med mål, för att sen inse att man kanske inte har klarat av hälften av dem. Jag har i alla fall bestämt mig för att detta år är mitt år...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards