Zannaa

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2009

Söndag....

Av Zanna - 2 augusti 2009 12:14

Oh söndagar..Jag hatar verkligen söndagar...Man måste ladda upp batterierna för att nästa dag som kommer är måndag som är början på en ny vecka..Ni fattar säkert vad jag menar...Usch..Men men denna vecka betyder ju faktiskt att vi inleder nedräkningen till semestern genom att det är måndag...


Hmm jag kan nog faktiskt komma på en del fördelar med att det faktiskt är måndag imorgon...Första dagen på nedräkningentill semestern, jag har för första gången på väldigt länge bokat in ett tv program på tv...

18.15 Kräfträtt gourmet med Pelle Forss, missa inte det!!


Och sen är det en jätte stor dag för min lilla pingla som ska börja sitt nya vik imorgon..Och jag är så glad för hennes skull och väldigt stolt!! Massa med lyckosparkar gumman!!


Man ska vara stolt över sina vänners framgångar tycker jag..För mig är det en självklarhet att stå upp i vått och torrt.. Att finnas där i medgång och motgång och allt som har med vänskap att göra..Man ska aldrig ta dem som står en nära för givet!

Jag tror att det är ett stort fel som vi gör..Vi tar varandra för givet bådet i vänskap, våra förhållanden, relationen med familj osv. man tar liksom förgivet att de andra alltid ska vara där..Samma sak som man tar för givet att ens kille/sambo/man alltid ska finnas där..Men så vips en dag är han borta.Och i vissa lägen så står man kvar och undrar vad det var som hände??

Man måste prata med varandra och värna om det förhållandet man har, vilket det än är, vän, kille, familj.


MMm jag var ju och jobbade på bishop igår..Mycket roligt..Men jag märker att jag saknar kunskap vad gäller bland annat öl...Hmm måste nog läsa på lite..men den personal som jobbar där är kanon så man kan alltid få hjälp..;) Gick som servitris igår och det var lite nervöst..Måste säga att jag är lite ringrostig...Men jag ska tillbaka..!! Jag får gå med bricka hemma för det är något jag har tappat totalt..jag måste erkänna att jag blir lite frustrerad av att inte klara allt som jag gjorde förut, men men jag får kämpa vidare... Hmm fick även servera en kändis igår..Det är ju alltid lite spännande;) Denne artist kallade mig för söta du;)


Snart drar även Borgen igång..Det ska bli roligt..Den 11 spetember Lasse

Stefanz...


Oj just det har jag berättat att jag ska blugga matte den här terminen, inget avancerat men det ska bli jätte kul..Inskrivningen sker nästa fredag..Och sen är det förhoppningsvis bara att köra;) Funderar på att ta med mig matteboken på semestern till Turkiet..Eller är det för overkill??


 Dagens fråga: Om man är nöjd med det man har, slutar man att sträva efter mera då?


Med det mina vänner säger jag Ciao

Z


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanna - 13 oktober 2018 16:43

Oj vad det var länge sen. Var inne på skoj för att se om mitt användarnamn fortfarande fanns.. Och det gjorde det :) Fler år senare.. ...

Av Zanna - 27 september 2016 18:58

Det var länge sedan jag var inne här, trodde faktiskt aldrig att jag skulle logga in i igen. Mycket har hänt sedan sist och väldigt ont gör det. Anledningen till att jag är idag är helt och hållet mitt fel. Att tycka synd om sig själv gör ingen nytt...

Av Zanna - 9 mars 2016 14:12

Nu var det så där länge sen igen. Egentligen så vet jag inte vad jag ska skriva. Igår fick jag reda på att jag inte kommer få förlängt på grund av att jag har varit borta så mycket, sjukskriven. Jag tycker det är orättvist och blev väldigt besviken...

Av Zanna - 28 februari 2016 08:40

Av Zanna - 20 januari 2016 14:26

Oj det var länge sen. Saknar att skriva av mig men det blir liksom inte av. 2016 är här och man sätter upp massa med mål, för att sen inse att man kanske inte har klarat av hälften av dem. Jag har i alla fall bestämt mig för att detta år är mitt år...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards