Zannaa

Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Zanna - 5 februari 2009 18:09

Mmm hemma efter ytterligare arbetsdag..Imorgon så är det fredag weiiii;) Det ska bli skönt minsann..Ska dock jobba på borgen imorgon kväll och på lördag men det gör mig absolut ingenting det ska bara bli kul faktiskt;) Imorgon är det Tholle och gänget som spelar så jag hoppas att det kommer att bli massa folk..Funderar faktiskt på att ta med kameran kanske kan vara kul..Eller vad säger ni?!

Hmm igår efter att jag hade bloggat så satt jag och läste lite andra bloggar...Ha ha Sorans den var rolig minsann..Han tycker om att åka tåg får man säga..Undrar lite vad som gör en blogg värd och läsa?? Varför finns det bloggar som är så besökta?? Vad gör de som är så speciellt??;) Det måste vara roligt att ha över 1000 besökare..Ja men vad ska jag säga..jag är glad att någon vill läsa min blogg;) Jag är verkligen jätte glad för det..Och jag älskar att läsa kommenatererna..känns som om man för en undermedveten discussion...Mmm mysigt är det tycker jag..


Oh jag vill säga tack till en person som idag kom in och bad mig fortsätta kämpa på och tro på mig själv..Tack det betydde mycket..Jag måste nog kanske erkänna att jag har inte varit den vanliga Zanna sen jag började nya jobbet..Har tvivlat på mig själv och ifrågasatt vad jag har där och göra..Känner mig inte hemma men det värsta av allt är att jag tvivlar på mig själv och min egen förmåga..Usch det är ingen rolig känsla..


En annan sak som jag har funderat på..Tänk hur mycket vi håller inom oss själva..Utan att säga det till någon eller utan att visa att vi faktiskt mår dåligt..Mmm har nog kommit fram till att vi alla har en eller flera mörka hemligheter som vi håller inom oss..Vi bara begraver det för att hålla modet uppe och för att alla ska tro att allt flyter på som vanligt..Mmm det får mig att vilja ge alla i min närhet en stor kram bara för att tala om att jag finns där i fall att det skulle vara något... Mm konstigt det där varför är det så fel att bara visa det man känner??

Jag ska nog inte säga något för att jag är precis likadan, det är bättre att bara begrava allt..


Fick en fråga idag tror säkert att jag har tagit upp den förut..men...Frågan var... Hur läge ska jag behöva älska honom på avstånd var frågan..Vad svarar man på en sådan fråga?? ta ditt förnuft till fånga och följ ditt hjärta?? Eller?? det är ju inte alltid det är så lätt att bara följa hjärtat ibland finns det många saker som står i mellan kärleken, hjärtat och förståndet...


Mmm det kanske är dags att gå och göra lite nytta..


Föresten Stoffe: Om jag inte minns helt fel så är var väll Gabriellas sång en favorit också??


Med det så säger jag see ya mina vänner


The one and only


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards