Zannaa

Direktlänk till inlägg 21 mars 2010

Lördag kväll...

Av Zanna - 21 mars 2010 01:57

Eller ska man kanske säga lördag natt..Klockan är ju faktiskt två så jag antar att det är natt..Eller??;)

Många sover nog nu,..Men jag är vaken minsann;)Nyss hemkommen från Borgen..Ikväll hade vi shall we dance..De var verkligen jätte duktiga som har lärt sig alla danser på så kort tid..De såg ut som tävlingsdansare..Det verkar verkligen jätte kul att vara med;) Kanske jag kan bli utvald nästa gång man vet aldrig;)

Veckan som har gått har varit rätt tuff, har haft väldigt mycket att göra...Många höjer ögonbrynen och tänker säkert vad ovanligt;) Men den här veckan har varit extrem..Har inte varit hemma en enda dag före klockan åtta...Håller tummarna för att nästa vecka ska bli bättre;)


Dogge har installerat sig bra hemma..Han är så himla söt verkligen..Ska anmäla oss till en hundkurs nästa vecka så att han kan blir en väluppfostrad hund minsann;) Jag ser fram emot att gå på kurs med honom för att han är så himla mottaglig för att lära sig..


Oh jag har verkligen inget sammanhang i det jag skriver idag känner jag men jag är så himla trött..Jag hoppas att ni har överseende...


Människor som på ett eller annat sätt har ett förhållande i hemlighet..De har sin super hemliga hemlighet och tror att det är ingen annan som märker något..Men vet ni..Jag tror att de avsöjar sig själva...De kan vara hur tysta som helst men det är ögonen som pratar..Man märker att ögonen pratar på ett annat plan..Om ni förstår vad jag menar..I och för sig så är min tanke inte något som är bevisat men jag är helt övertygad ögonen pratar ett helt annat språk än vad vi tror...

Man kan säga vad man vill men ögonen avsöljar allt..Hur mycket du än försöker att dölja hur du mår, vad du känner eller välj vad du vill så kommer dina ögon att avsölja dig..Håller ni med mig??


Ni vet man lyssnar på en låt och sen bara känner man med den..Man känner igen sig..Helt plöstsligt så handlar allt i låten om dig..;) Den här låten som jag skickar med idag är en av de vackraste låtarna jag vet...Vet ni vad problemet är..? Jag förstår knappt vad den handlar om;)


Dagens fråga: Hur vågar man tro på kärleken?


'


Med det mina vänner säger jag tack och god natt..


Z

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanna - 13 oktober 2018 16:43

Oj vad det var länge sen. Var inne på skoj för att se om mitt användarnamn fortfarande fanns.. Och det gjorde det :) Fler år senare.. ...

Av Zanna - 27 september 2016 18:58

Det var länge sedan jag var inne här, trodde faktiskt aldrig att jag skulle logga in i igen. Mycket har hänt sedan sist och väldigt ont gör det. Anledningen till att jag är idag är helt och hållet mitt fel. Att tycka synd om sig själv gör ingen nytt...

Av Zanna - 9 mars 2016 14:12

Nu var det så där länge sen igen. Egentligen så vet jag inte vad jag ska skriva. Igår fick jag reda på att jag inte kommer få förlängt på grund av att jag har varit borta så mycket, sjukskriven. Jag tycker det är orättvist och blev väldigt besviken...

Av Zanna - 28 februari 2016 08:40

Av Zanna - 20 januari 2016 14:26

Oj det var länge sen. Saknar att skriva av mig men det blir liksom inte av. 2016 är här och man sätter upp massa med mål, för att sen inse att man kanske inte har klarat av hälften av dem. Jag har i alla fall bestämt mig för att detta år är mitt år...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards