Zannaa

Direktlänk till inlägg 1 maj 2010

Hemma från en kväll på Borgen..

Av Zanna - 1 maj 2010 03:46

God morgon, God kväll eller hoppas att ni alla snusar sött. Själv har jag precis kommit hem från en kväll med Bosnisk fest på Borgen..Shit de spelade så högt att det fortfarnde känns som om det spelar i huvudet...Man hörde inte vad någon sa, ingen hörde vad jag sa och allt var bara jävligt jobbigt...


Nominering till världens korkaste fråga..

-ÖÖÖÖÖ bartendern...

-MMM

- Kan man beställa en platta öl?

- Ja visst kompis endast 150;.

- Fan vad bra då tar jag det...

MEEEEEEENNNNN HAAAAAAAAALLLLLLLLÅÅÅÅÅÅÅÅ???!!


Mycket ska man väl behöva innan man trillar av pinn men det  där..ja vad ska man säga...


Känner mig rätt sliten faktiskt men ändå inte så pass trött att jag skulle kunna lägga mig och sova nu på direkten...Men hur trött man är så är man ju alltid uppe i varv när man kommer hem så här..I alla fall jag..Och min käre kompanjon voffis..Som blir väldigt glad när matte kommer hem sent..För då får man både gå ut och knapra ben mitt i natten;) Han är ju för söt hunden..Nu när han ligger här i godan ro mitt i natten och knaprar på sitt ben;)


Mission för den här helgen är att, städa, baka piroger, tvätta. Sen har jag även ett annat stort mission som jag skulle vilja ha klart tills på måndag..Jag måste försöka sammanställa alla mina timmar som jag har jobbat på krogen och skicka in till utbildningen..Tydligen så omvandlar de timmarna till poäng...Hmm är lite tveksam..Jag tror inte att jag kommer att komma in..Det känns inte så i magen..Ni vet ibland så har man en magkänsla som oftast brukar stämma..Och det känns inget bra..Men man måste ju göra ett försök i alla fall..För försöker man inte har man ju på något sätt gett upp redan i starten Eller??


Undrar lite vad jag då ska hitta på..Om jag inte kommer in?..Men om jag kommer in?!utbildningen är ju på distans så jag hade tänkt att jobba på så mycket som möjligt..Och det är ju perfekt nu när jag bara jobbar dag tid..Då kan man ju kombinera allt på ett annat sätt..Men om jag kommer in så måste jag ändå börja att prioritera om..Det känns verkligen som om tiden inte räcker till..Det finns alltid så mycket att göra..Och det är alltid något som är inplanerat..Kanske jag också någon gång kan lära mig att man måste inte göra något hela tiden..Jag kanske skulle ta hjälp av en personlig planerare,;) Då kanske inte min kalender skulle vara full klottrad..Redan en månad i förväg..Jag säger så här den människan som uppfann post it lapparna måste ju vara stenrik idag..För jag gör så..Att även om min kalender är full klottrad redan en månad i förväg..Så kan jag ändå klämma in lite till den dagen...Tack vare post it lappar..För att de är ju bara att klistra över det man redan har skrivit...;) Och wips så har man lite mer att göra...


Men imorgon är jag ledig minsann..Har tänkt att imorgon ska jag bara njuta..Och sen får vi ta the missions på söndag;) Och sen är jag faktiskt tro det eller ej ledig nsäta lördag också..Och då blir det buggavslutning för hela slanten;)


Dagens fråga: Kan man leva sitt liv genom andras??



Med det mina  vänner


Ciao

Z

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanna - 13 oktober 2018 16:43

Oj vad det var länge sen. Var inne på skoj för att se om mitt användarnamn fortfarande fanns.. Och det gjorde det :) Fler år senare.. ...

Av Zanna - 27 september 2016 18:58

Det var länge sedan jag var inne här, trodde faktiskt aldrig att jag skulle logga in i igen. Mycket har hänt sedan sist och väldigt ont gör det. Anledningen till att jag är idag är helt och hållet mitt fel. Att tycka synd om sig själv gör ingen nytt...

Av Zanna - 9 mars 2016 14:12

Nu var det så där länge sen igen. Egentligen så vet jag inte vad jag ska skriva. Igår fick jag reda på att jag inte kommer få förlängt på grund av att jag har varit borta så mycket, sjukskriven. Jag tycker det är orättvist och blev väldigt besviken...

Av Zanna - 28 februari 2016 08:40

Av Zanna - 20 januari 2016 14:26

Oj det var länge sen. Saknar att skriva av mig men det blir liksom inte av. 2016 är här och man sätter upp massa med mål, för att sen inse att man kanske inte har klarat av hälften av dem. Jag har i alla fall bestämt mig för att detta år är mitt år...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Skapa flashcards