Zannaa

Direktlänk till inlägg 4 juli 2010

Söndag..

Av Zanna - 4 juli 2010 11:25

En helt underbar söndag, solen skiner och det är varmt..

Jag skulle helst vilja ligga på en strand någonstans och bara gotta mig..Men det blir att åka lite tåg istället, ska jobba upp till stockholm och sen åka pass hem så det är inte jätte avancerat.Och sen är det måndag igen...;)

Var ute en sväng igår, shit vad folk. Man tänker inte på det på samma sätt när man jobbar som när man är en i mängden själv.

Det stora frågan är, blir alla bara yngre som går ut på krogen eller är det jag som blir äldre?? Kände mig gammal som gatan igår:(

Men jag är glad för det..;)


Det var ju rätt svårt att hitta någonstans att sitta på uteserveringen om man säger så. Efter ett tag så hittade vi alla fall ett bord, då är det några killar som frågar om de får sätta sig. Självklart får de göra det snälla som vi är;) Men sen börjar den ena av dem att tjafsa om att vi har snott stolar från dem och gud vet vad hank sa. Mongo...Det mest komiska kommer sen när jag har varit på toaletten och det då sitter en kille på min stol. Jag ber honom att flytta på sig..Och vet ni vad mongot säger?!

- Du, du har faktiskt varit borta i mer än 25 minter och då går stolen över till någon annan...

VA? Jävla pucko..

Jo men det var kvällens händelse...;) Vissa människor har väldigt stora bekymmer här i livet.


Dagens fråga: Är det okej att säga vad som helst till en människa för att sedan skylla på att man var full??


Vad har veckan att erbjuda då? Hmm för första gången på väldigt länge har jag faktiskt en blank kalender innan veckan har börjat..Yeiii;) Jag kommer nog att fylla den endå men det är ju en bra start i alla fall..Nja jag hade tänkt att träna lite i veckan, plugga teori, bada med voffi ja det finns saker att göra minsann...


SMS, är det en bra eller dålig funktion egentligen? Jag är en sådan person som ni som känner mig kanske vet;) Jag skickar hellre sms än att prata i telefon. Jag tycker att det är enklare. På något sätt så känns det som man kan gömma sig bakom smset på något sätt..Man blir mycket modigare, förstår ni vad jag menar? Men på det hela taget så är det ju faktiskt så att sms är inget bra egentligen. Man kan så lätt missuppfatta vad den andre har skrivit så kan allt bli väldigt tokigt.


Men för många är det väldigt lätt att bara skicka iväg ett sms och sen ska det vara okej. Ingen förklaring, svaret på frågan blir alltid: Men jag skickade faktiskt ett sms.


CIao!


Z

 
 
Ingen bild

Roffan

4 juli 2010 12:45

Kul att du är tillbaka gumman ;) har saknat dig!! Vilka puckon ni träffa på igår... jag trodde solen gjorde att folk blev glada och trevliga, men det är ju nästan tvärtom har jag märkt!! Behöver semester snart känner jag :) Skönt med en helt blank vecka gumman! stor kram till dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanna - 13 oktober 2018 16:43

Oj vad det var länge sen. Var inne på skoj för att se om mitt användarnamn fortfarande fanns.. Och det gjorde det :) Fler år senare.. ...

Av Zanna - 27 september 2016 18:58

Det var länge sedan jag var inne här, trodde faktiskt aldrig att jag skulle logga in i igen. Mycket har hänt sedan sist och väldigt ont gör det. Anledningen till att jag är idag är helt och hållet mitt fel. Att tycka synd om sig själv gör ingen nytt...

Av Zanna - 9 mars 2016 14:12

Nu var det så där länge sen igen. Egentligen så vet jag inte vad jag ska skriva. Igår fick jag reda på att jag inte kommer få förlängt på grund av att jag har varit borta så mycket, sjukskriven. Jag tycker det är orättvist och blev väldigt besviken...

Av Zanna - 28 februari 2016 08:40

Av Zanna - 20 januari 2016 14:26

Oj det var länge sen. Saknar att skriva av mig men det blir liksom inte av. 2016 är här och man sätter upp massa med mål, för att sen inse att man kanske inte har klarat av hälften av dem. Jag har i alla fall bestämt mig för att detta år är mitt år...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards