Zannaa

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Zanna - 24 januari 2011 17:41

  


På fredag kommer det vimmla av hattar på Borgen, det kommer även finnas hattar till försäljning;)

Är lite nyfiken vad som skulle kunna tänkas bjudas för min otroligt snygga hatt??

Så se nu till att bjuda ordentligt;)

Jag har fått ett bud en gång som jag tror är svårt att slå, och sen håller jag ju också hatten väldigt kär..


Annars så är det snart slut på måndagen, det som återstår är att pyssla om voffi lite, laga lite mat och sen blir det sängen tidigt idag... Och imorgon ringer klockan halv fem, yeiii;) Not!


Hörde idag att i krig och kärlek är allt tillåtet, hmm används fortfarande det gammla ordspråket,...Ja tydligen..Jag vet inte om jag tycker att allt är tillåtet om jag ska vara ärlig..Självklart ska man kriga för sin kärlek, man ska alltid lyssna på sitt hjärta..Men ska man kriga så ska man också göra det på ett schysst sätt genom att vara ärlig...Men vad vet jag;)


Dagens fråga: Är allt tillåtet i krig och kärlek?


Over and out


Z

Av Zanna - 24 januari 2011 09:08

Vanligt sunt förnuft är inte särskilt vanligt.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards