Zannaa

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Zanna - 17 januari 2011 09:39

Ja vad ska man säga, det är måndag igen. Man lyckas aldrig undvika dessa måndagar..Har inte sovit så jätte mycket i helgen så det kändes som döden att gå upp i morse men upp kom jag i alla fall;) Var duktig igår och var och körde ett body pump pass, man tar fram muskler som man förmodligen inte ska använda egentligen det är jag helt övertygad om;) Känner mig ganska matt i kroppen idag men känns ändå bra;) Nu jävlar är vi på g med träningen..

I lördags var jag och jobbade på Bishop, det var så kul att vara tillbaka. Så mycket trevliga kollegor minsann..;)

Nästa helg blir det okså ett pass på Bishop på lördagen och på fredag blir det bästa Borgen med Streaplers på scenen..Funderar på att kanske börja ha med med mig kameran under passen och vid tillfalle fota lite, det skulle vara en rätt grej;) Fotar under arbetspassen och sen kommer bilderna upp här på bloggen, blir lite som papparazzi...


Skrev ett mail till universitet med de frågor som jag hade i måndag men har fortfarande inte fått svar..Jag har inget tålamod att vänta på svar jag vill ju ha svaret nu, men jag anatar att det är bara att luta sig tillbaka och vänta..Eller föresten jag ger det en vecka till sen ringer jag..Det värsta är att jag har lite svårt för att ringa men det ska nog gå bra;)


Vissa dagar är det så svårt att ta när folk ska tala om för mig hur jag ska, tänka, agera, välja..Jag vet att man bara vill mig väl..Men frustrationen när man inte vet vad man själv tänker och sen ska någon tala om för än vad man ska göra...



Tänkvärt: Tig ihjäl det onda och tala om det goda, det är en väg som leder till rätt mål. 


Det var allt för denna gång


Ciao


z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards