Zannaa

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Zanna - 4 februari 2011 11:02

Oh det var länge sen som jag kände mig så pigg som jag gör idag, vilken härlig känsla...Det var bara lite jobbigt att gå upp i morse;) Har ju fått en ny rutin nu på morgonen ta Dogge till dagis..Efter att han hade varit där första dagen så hade han lekt så mycket så han hade skadat sig..Så igår fick han gå till farbror doktorn minsann..men men det blev fem stygn och en tratt och ett par dagars vila...Men men han var lika pigg och glad idag;) Men man blir ju ändå orolig, han är ju faktiskt som min lilla bebis...Min lilla toffi tuff;)


Idag är det fredag, veckans bästa dag om jag får säga vad jag tycker..;) jag jobbar först på konoret och sen blir det jobb på Borgen..På scenen idag står Drifters, som jag sa förra veckan..är det så att ni är uppe och dansar på Borgen ikväll..Kom förbi och säg hej;)


Funderar över att man nog aldrig kommer att lära sig hur människor fungerar och hur de tänker..Man tror sig känna en människa men sen visar det sig vara raka motsatsen, eller att man tror gott om en människa fast man sitället ska tro ont..Jag eftersöker forfarande en bok med information om alla människors olika sidor, är det någon som har skrivit någon än?? Inte det nej..Kanske är det så att kunskapen om männoskor kommer med erfarenheten man får av livet...Det tror jag på minsann;)


Dagens fråga : Vad är livet för dig??


jag vet mitt svar, men det mina vänner får ni höra en annan dag;)

Skickar er ett stort fredags leende och önksra alla en trevlig helg;)


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards