Zannaa

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Zanna - 4 juli 2011 14:51

Hallå var tog sommarvärmen vägen?? Hörde ryktas om att den skulle komma tillbaka i slutet av veckan. Så jag håller tummarna för det minsann, känner på mig att jag inte är ensam om det.

Det händer mycket nu, det är nog både på gott och ont skulle jag vilja säga. Om det bara skulle hända positiva saker hela tiden så skulle ingen vara gladare en jag. Det känns som om så fort man har lyckats att reda ut ett problem så kommer det något nytt.. Sen är det här med att det finns så många som mår dåligt runt omkring, och tyvärr hur gärna man än vill så kan man inte hjälpa alla...Men jag mår ändå dåligt över att inte kunna hjälpa till, även om jag vet att jag måste fokusera på mig själv ibland också.


Jag håller på att planera för att börrja skolan. Tiden går fort och det måste lösa sig med lite jobb och träning och sådant. Men jag håller tummarna för att det ska ordna upp sig.


Något som jag har funderat på är just det här konstiga fenomenet att en person kan påverka en annan så pass mycket att det kanske bara pirrar i magen. Jag tycker att sådant är häftigt och mysygit minsann;)


Oh jag har så mycket energi idag, jag längatar efter att dansa minsann. Jag hoppas att det blir av snart. Idag har jag till och med varit så duktig att jag har bokat in träningspass inför nästa vecka.. men jag saknar Sats Afro på schemat varför är det borttaget?? Mutter mutter...

Nej mina vänner


Ciao


Z



Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards