Zannaa

Alla inlägg under juli 2011

Av Zanna - 27 juli 2011 10:39



Bilden som talar för sig själv: SM i stek, Mr Abdullah himself;)

 

Den energin som jag saknade igår, verkar ha kommit tillbaka med stormsteg;) Det känns bra.. Kanske det till viss del beror på att man vaknade till en strålande sol nu på morgonen...


Nu börjar det verkligen kännas att det är på riktigt, pratade med CSN nu på morgonen. jag har ju faktiskt rätt till en viss del bidrag. Så jag ska ta och skicka in en ansökan nu i veckan så att jag inte börjar med det i sista minuten som det lätt blir..


Igår var vi på musik quiz nere på Hugo, det var sjukt kul men svårt..men det rekommenderas!


Ha en bra dag mina vänner.


Ciao




Av Zanna - 26 juli 2011 14:07

Tisdag och det är ruggit ute, känns nästan som om hösten är på väg...Har varit så trött ett par dagar nu..Måste ha energi nu;) Nästa vecka är sista veckan på jobbet, shit det har gått så fort. Något som har känts så långt borta är redan här..Ja vad ska man säga... Sen väntar nya utmaningar minsann.


Jag skulle behöva hitta ett extra jobb i form av dag jobb..Gärna då något som har med adminsinstration att göra..Tänker att det skulle kansdke underlätta utbildningen lite..Och nej jag kommer inte att jobba helttid utan vill bara ha några dagar i veckan..Nej men vad säger ni, någon som har ett sådant jobb åt mig??;)


I veckan var bästa Magdis här och hälsade på..det var så mysigt..Vi var på fiskmagasinet och åt skaldjursplatå..Hmm det var helt underbart..Om ni inte har varit där, så rekommenderas det varmt att gå dit..


http://www.fiskmagasinet.se/page.asp?id=1


Nej mina vänner...


Ciao


Z

Av Zanna - 25 juli 2011 09:40

Den som inte är beredd att förlåta andra förstör den bro han en gång själv måste gå över.

Av Zanna - 19 juli 2011 08:31

Yeii ikväll ska vi köra ett Zumba pass minsann, det ska bli riktigt roligt. Det var ett tag sen som jag tränade nu så vi får la se om jag kan gå imorgon. Ska försöka att komma igång lite med tränngen nu hade jag tänkt. Men det är ju en stor skillnad att prata om det och att göra..Men jag ska göra en ansträngning. Både för att jag behöver träna samt att jag vill gå ner några kilo så att jag kommer i min klänning och att den sitter som den ska tills festen i september   Klänningen är köpt för två år sen så jag antar att man har ändrat lite kroppsform sen dess...


Igår var jag och bokade tid för klippning och sen sa jag faktiskt lägga lite slingor också, jag är helt uppspelt över det. Jag har aldrig färgat eller gjort något sådant med håret så det ska bli jätte kul att se resultatet.


Idag fyller min bästa Abdullah 25 år;) Shit vad tiden går fort..Vi ska fira födelsedagsbarnet senare ikväll med lite skumpa;)   


Imorgon är det buggdags igen, jag hoppas att  vädret håller i sig så att det inte regnar.. På scenen står Casanovas;)


Av Zanna - 18 juli 2011 10:07

Kul att man står och gör sig iordning och fixar håret och sminkar sig på morgonen, jätte kul verkligen. I morse när jag skulle gå till tåget så duggade det lite så jag tänkte att jag nog skulle klara mig utan paraply..Inte för att jag äger något paraply men ändå;) Traskar i alla fall i väg..Och vad händer jo, hela jävla himmlen öppnar sig..Så när jag kommer till tåger och går in på toa ser jag för det första ut som en dränkt katt och sen upptäcker jag att min mascara inte alls är vattenfast som jag trodde...Så jag ser dessutom ut som en panda runt ögonen..Jätte kul verkligen...  


Men men jag är inte den som är den, dränkt katt eller inte nu är jag på jo0bbet i alla fall och ska ta tag i dennna vecka.. Det händer en del denna vecka så jag tror faktiskt att veckan kommer att gå snabbt..


Oh imorgon så fyller min älskade lilla lilla bror 25 år minsann..Tänk att han fyller 25. Han är stor kille minsann..Så efter jobbet idag blir det att åka ner på stan och se om jag hittar något spännande...


I morse när jag vaknade innan jag gick ut i regnet kom jag på mig själv med att gå och nynna på denna låt..



Mycket bra låt faktiskt...


Ha en bra dag mina vänner.


Ciao

Z


Cogito ergo sum - Jag tänker, alltså finns jag.














Av Zanna - 17 juli 2011 15:16

  

Fick en bild från Helene som jag tydligen hade fastnat på;) Jag är en glad tjej minsann.Bilden är tagen i onsdags när vi var och dansade i regnet..Håller tummarna för att det ska vara uppehåll nu på onsdag när det är dans igen..

Helgen har gått lika fort som vanligt..Har gjort två pass på Harrys, inte jätte mycket folk någon av dagarna tyvärr..Men jag antar att beror på semester tider plus att det är ju dagarna före lön...Nästa helg är jag faktiskt ledig på fredag kvällen, det ska bli jätte skönt faktiskt.. Man slutar aldrig att förvånas över hur folk beter sig på krogen. Alkoholen spelar det mänskliga släktet ett spratt;) Säger hon som absolut aldrig dricker vin;) Jag hade en gäst igår som noga påpekade att han fick ta ytterligare en vodka redbull till för att det var han värd... Konstigt det där, efter ytterligare åtta vodka redbull var han fortfarande värd det;)


Idag har jag städat lite och ska åka och handla så att allt är färdigt inför veckan..Sen kan det kanske bli att gå till Bishop en sväng man vet ju aldrig;)


Ha en trevlig söndag mina vänner..


Ciao.


Z


Av Zanna - 15 juli 2011 11:53

En låt som hade passat mycket bra in igår är:



Shit vad regnade igår, men vi hade trevligt för det. Först var vi en sväng på trädgårn och sen trotsade vi regnet och gick upp och lyssnade på Sannex.. Imponerade hur många som var ute och dansade trots det riktigt kassa vädret.. Hoppas verkligen att det blir bättre väder nästa vecka... Dansade för första gången i regn..Hmmm det var väldigt blött;) Men det var samtidigt helt fantastiskt;)Man borde dansa varje dag;) Kanske inte i regn men ändå;) Trots regn hade jag en kanon trevlig kväll, Tack Linda;)


Det slår mig nästan varje dag hur starka vissa människor egentligen är..det händer något i livet och istället för att vända det ryggen står man upp för sig själv..Mycket starkt jobbat...


Sitter på jobbet och har precis jobbat undan det sista inför helgen..Känns skönt att det är fredag idag..Även att jag kanske inte tar helg på riktigt försen lördag natt men ändå..Efter jobbet ska jag träffa bästa Magdis som kommer förbi Linköping en sväng. Yeii det ska bli mysigt att träffa henne. Sen hem och styra lite, sen måste jag vila och sen blir det jobb på harrys ikväll. Är riktigt taggad för att jobba idag så vi hoppas på mycket folk;)


Ciao.

Z



Av Zanna - 14 juli 2011 14:22

Ja då var man uppe med  tuppen i morse och hade körlektion. Klockan åtta startade jag. Körlektionen gick okej, men jag blir bara så trött på mig själv att det inte går som jag vill. Mitt tålamod är inte riktigt vad det borde vara. Jag blir så trött. Men nu ska det övas till jag kan backa bakom hörn i sömnen minsann;)

Ikväll ska jag träffa Linda och vi sk ta ett glas vin på Trädgårn. Hörde också ryktas om att Sannex ska spela i industrilanskapet...Kanske tar vi oss en tur dit och buggar oss lite.. Det skulle vara skit kul verkligen...


Nästa vecka blir det jobb som vanligt och jag ska försöka dra igång träningen genom att köra ett Zumba pass på tisdagen..Vi får väl se om jag klarar mig igenom halva;) Det var ju ett tag sen som jag tränade..Men tanten måste träna och gå ner ett par kilo;) Sen ska det pluggas teori..Sen är det visst så att världens bästa Abdulla  fyller 25 år också..Oj oj vad tiden går fort..Känns som om det var nyss han var tio år och skit jobbig. Och dessutom vägrade gå ut ur mitt rum;)


Ja mina vänner söker ni mig i helgen hittar ni mig innanför baren på Harrys;)


Ciao


z


Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards